25 تیم بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی زنجان برای مقابله با کرونا فعالیت مستمر دارند


25 تیم بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی زنجان برای مقابله با  کرونا  فعالیت مستمر دارند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از سفر شاهین محمدصادقی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور خبر داد و گفت: 25 تیم بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی استان برای مقابله با کرونا فعالیت مستمر دارند.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان : مشهود تقی‌لو به سفر رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور به استان زنجان اشاره و ظهار داشت: شاهین محمدصادقی رئیس بسیج جامعه‌ی پزشکی کشور برای دیدار با اعضای هیئت اندیشه، مسئولین کانون‌ها، استاندار زنجان، فرمانده‌ سپاه استان و نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی فردا پنج‌شنبه به زنجان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع جلسه‌ رئیس بسیج جامعه‌ی پزشکی با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص راهکارهای مقابله با بیماری کرونا در زنجان است، تصریح کرد: به طور کل موضوع سفر این مسئول به استان زنجان مربوط به بیماری کرونا می‌باشد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان همچنین از دیدار این مسئول با خانواده‌های شهدا جامعه‌ی پزشکی و شهدای مدافع سلامت خبر داد و افزود: این مسئول روز پنج‌شنبه مهمان گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری 23 شبکه اشراق خواهد بود.

وی در ادامه گریزی به طرح بسیج جامعه پزشکی استان در تابستان سال جاری برای خدمات به روستاهای محروم زد و افزود: در حال حاضر تیم‌ شهید رهنمون جامعه پزشکی در قالب 25 تیم حضور مستمری در بیمارستان‌ها، نفاهتگاه‌ها و اردوگاه معتادان متجاهر دارند و با اتمام این ماموریت بلافاصله این تیم به روستاهای محروم استان اعزام خواهند شد.

تقی‌لو با ابراز خرسندی از خدمات ویژه بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان‌های استان گفت: بسیج جامعه پزشکی در این روزهای سخت همواره در کنار کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی حضور پررنگی داشته و خدمات بسیار زیادی را ارائه داده است.

46

کد خبر 1408105

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل