جان‌باختن 245 لرستانی بر اثر کرونا / 8 شهرستان در وضعیت قرمز هستند


جان‌باختن 245 لرستانی بر اثر کرونا / 8 شهرستان در وضعیت قرمز هستند

دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در لرستان، با بیان این‌که هشت شهرستان لرستان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد، گفت: تاکنون 245 نفر در لرستان به‌دلیل ابتلای به کرونا فوت کرده‌اند.

جان‌باختن 245 لرستانی بر اثر کرونا / 8 شهرستان در وضعیت قرمز هستندبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شامگاه چهارشنبه، هجدهم تیر در رابطه‌با وضعیت کرونا در لرستان، گفت: خرم‌آباد، بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر و ازنا به‌علت افزایش شمار بیماران بستری در روز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و وضعیت شهرستاهای کوهدشت، رومشکان، چگنی و بخش پاپی هم زرد است.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۴۵ نفر در لرستان به‌علت بیماری کرونا فوت کردند، افزود: از آغاز شیوع کرونا در لرستان تاکنون ۴۶ هزار و ۹ مورد نمونه‌گیری انجام شده که پاسخ یازده هزار و ۱۲۸ مورد آن مثبت بوده است.

کوشکی اضافه کرد: اگر به ازاء هر صد هزار نفر جمعیت، شمار افراد بستری در روز سه یا بیشتر از سه نفر باشد وضعیت شهرستان قرمز خواهد بود.

وی در خصوص تامین تخت‌های بستری برای بیماران کرنایی نیز گفت: در حال حاضر در این خصوص مشکلی نداریم اما اگر مردم رعایت نکنند و شمار مبتلایان همچنان رو به افزایش باشد با کمبود تخت‌های آی سی یو مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست