اردوی جهادی کانون «امام صادق (ع)» جهرم با هدف بازسازی منازل محرومان


اردوی جهادی کانون «امام صادق (ع)» جهرم با هدف بازسازی منازل محرومان

صادقی از برگزاری اردوی جهادی در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این اردوی جهادی با هدف بازسازی و بهسازی یک واحد مسکونی از خانواده ای محروم و کم بضاعت انجام شده است.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف کمک به اقشار محروم و تلاش برای زدودن فقر از چهره جامعه، اعضای کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم در قالب یک گروه جهادی اقدام به بازسازی یک منزل مسکونی کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم ترغیب و تشویق بچه های مسجد به کارهای خیر و عام المنفعه را از دیگر اهداف این برنامه دانست و افزود: این کانون فرهنگی هنری با تشکیل گروه جهادی «ولایت» در فعالیت های مختلف خیرخواهانه و نیکوکارانه سهیم بوده است.

وی در تشریح اقدام اخیر بچه های مسجد در بازسازی یک واحد مسکونی مربوط به خانواده ای محروم و کم بضاعت، خاطرنشان کرد: در جریان فعالیت گروه جهادی «ولایت» در این برنامه، بازسازی و تکمیل حمام و دستشویی این واحد مسکونی انجام شده است.

صادقی با اشاره به تلاش جوانان کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» در جریان این فعالیت جهادی، گفت: در این برنامه بیش از 10 نفر از جوانان مسجدی پای کار آمده و در کمک به همنوع خود به فعالیت جهادی پرداختند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم با قدردانی از تلاش های بچه های مسجد در فعالیت های جهادی و عام المنفعه، خاطرنشان کرد: گروه جهادی «ولایت» همچنین پیش از این نیز در جریان شیوع بیماری «کرونا» با تلاش های شبانه روزی خود در راستای پیشگیری مردم از این بیماری تلاش کرده و با تولید ماسک، ضدعفونی معابر و خیابان های اطراف مسجد و... به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته است.

صادقی در پایان عنوان کرد: همچنین با فرمایش مقام معظم رهبری در باب اجرای رزمایش «کمک های مومنانه»، اعضای کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» نیز به تبعیت از رهبر و مقتدای خود کمر همت بسته و با تهیه بسته های مواد غذایی و توزیع میان محرومان گامی هر چند کوچک در خدمت به محرومان و مستمندان برداشتند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟