حلقه تربیتی صالحین در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد


حلقه تربیتی صالحین در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد

چادرنشین گفت: حلقه تربیتی صالحین به همت کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد تا در راستای افزایش بصیرت در بین افراد و نسل جوان تلاش شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: امروزه جوانان ما بیش از هر زمان دیگری با توجه به توسعه اطلاعات عمومی از طریق فضای مجازی، در معرض خطر دشمن قرار دارند و بصیرت افزایی در بین جوانان از جمله وظایف مهم در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حلقه تربیتی صالحین در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: حلقه های صالحین از جمله دستاوردهای مهم بسیج است که در سالیان اخیر به همت بسیج در سطح مساجد با کمک کانون های فرهنگی هنری با رشد قابل توجهی روبرو است.

وی با اشاره به اینکه طرح شجره طیبه صالحین از طرح های موفق بسیج در مساجد است، اظهار کرد: خیلی از افراد و جوانان کانون امام علی(ع) نکا با حضور در این نشست ها به بحث و تبادل نظر در راستای مسائل مختلف دینی، ارزشی و مسائل روز می پردازند.

حلقه تربیتی صالحین در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد

چادرنشین گفت: حلقه تربیتی صالحین به همت بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا و کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد تا در راستای افزایش بصیرت در بین افراد و نسل جوان تلاش شود.

وی افزود: همه ما از این انقلاب و نظام هستیم و تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی در مسجد از برنامه های مهمی است که در کانون فرهنگی هنری مسجد در کنار برنامه های فرهنگی و هنری پیگیری می شود.

چادرنشین گفت: در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا و به همت و تلاش مربیان و سرگروه ها تلاش شد تا با افزایش بصیرت در بین افراد، مردم این محله و به خصوص جوانان را در برابر حملات دشمن در جنگ نرم بیمه کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در