راه اندازی «کافه ماح» در کانون «دوستان آسمانی»


راه اندازی «کافه ماح» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: «کافه ماح» با ارائه خدمات ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در مسجد «امام حسین (ع)» جهرم راه اندازی شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با هدف ارائه خدمات ویژه برای بچه های مسجد و ایجاد محیط امن، آرام و سالم اقدام به راه اندازی «کافه ماح» کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در این کافه که در یک مکان بهداشتی و جداگانه ایجاد شده، از تجهیزات لازم برخوردار بوده و بچه های مسجد می توانند در یک محیط سالم و مفرح از انواع نوشیدنی ها، دسرها و غذاهای سالم استفاده کنند.

وی بیان کرد: انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع بستنی ها، اسنک ها و... در «کافه ماح» موجود است و بچه های مسجد می توانند این خوراکی ها را ارزان تر از کافه های سطح شهر تهیه کنند.

گواهیان خاطرنشان کرد: کافه ماح همه روزه از ساعت 6 عصر تا 12 شب پذیرای بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» است.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با بیش از یک هزار و 500 عضو به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان جهرم و استان فارس مطرح بوده که در چند جشنواره مختلف نیز حائز رتبه های برتر کشوری و استانی شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...