استمرار خدمات مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در مبارزه با کرونا/ تدارک برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی


استمرار خدمات مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در مبارزه با کرونا/ تدارک برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی

حجت‌الاسلام سلحشور با اشاره به خدمات گسترده مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) برای مبارزه با کرونا، گفت: تولید و توزیع ماسک و دستکش، ارسال سبدهای معیشتی به نیازمندان بخشی از خدمات صورت گرفته مسجدی‌های این ناحیه است.

حجت الاسلام« روح الله سلحشور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در مبارزه با کرونا از زمان شیوع این ویروس، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به همت فعالان مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) 113 نوبت ضدعفونی معابر و خیابان های این ناحیه انجام شده است.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: توزیع 179 هزار 720 عدد ماسک، تولید بیش از 220 هزارعدد ماسک، توزیع 16 هزار و 770 اقلام بهداشتی، خرید و توزیع رایگان دستکش60 هزار 200 جفت دستکش از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این مساجد این ناحیه برای مبارزه با کرونا است.

حجت الاسلام سلحشور به برپایی ایستگاه های سلامت محلی در ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و گفت: برپایی بیش از 1500 ایستگاه سلامت، تهیه و توزیع 67 گوسفند و گوساله، خرید مایحتاج مردم و تحویل در منزل آنها در بیش از هشت هزار مورد بخش دیگری از خدمات صورت گرفته از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون است.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به توزیع سبد کالا در میان نیازمندان ابراز کرد: توزیع 23 هزار و 785 پرس غذای گرم و 9 هزار و 800 بسته سبد غذایی در میان نیازمندان از دیگر خدمات ارایه شده در این زمینه است.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگیاجرا شده از سوی مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام اوقات فراغت تابستان تاکید کرد: برنامه سخنرانی و منبرهای چند دقیقه ای، اجرای مسابقات مجازی کتابخوانی برای نوجوانان از جمله برنامه هایی است که برای ایام اوقات فراغت تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سلحشور از تدارک برنامه های گسترده برای دهه امامت و ولایت در فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و اجرای برنامه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی بخش دیگری از برنامه های تدارک دیده شده در مساجد این ناحیه است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...