کاهش 50 درصدی تقاضای میوه در شهرکرد


کاهش 50 درصدی تقاضای میوه در شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرکرد گفت: در حال حاضر با کاهش توان خرید مردم، تقاضا برای انواع میوه 50 درصد کاهش داشته است.

جمشید آل‌مومن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قیمت انواع میوه در تابستان سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر در بازار شهرکرد تقاضای زیادی برای میوه‌های فصل تابستان وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرکرد افزود: امروز هر کیلوگرم آلبالو با قیمت ۱۳ هزار تومان، گیلاس قاهری و تکدانه هر کیلوگرم با قیمت ۲۴ هزار تومان، انواع گیلاس بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان، شلیل با قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان و انواع زردآلو با قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت‌های اعلام شده، قمیت خرده فروشی است، تشریح کرد: در حال حاضر میوه و تره‌بار در بازار شهرکرد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته است و حتی با کاهش قیمت در بازار شهرکرد روبرو هستیم.

آل‌مومن با اعلام قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌ فرنگی گفت: سیب‌زمینی با قیمت هر کیلوگرم ۴ هزار تومان، پیاز با قیمت هر کیلوگرم بیش از ۲ هزار تومان تا ۳ هزار تومان و گوجه فرنگی با قیمت هرکیلوگرم ۳ هزار تومان در بازار شهرکرد عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد با اشاره به گران‌ترین میوه در بازار شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر انبه به عنوان میوه لاکچری با قیمت هرکیلوگرم ۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به ورود میوه‌های فصل به بازار یادآور شد: هرکیلوگرم آلو و سیب گلاب با قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل