بازداشت بی رحم ترین شکارچی در کرمان + عکس 16+


بازداشت بی رحم ترین شکارچی در کرمان + عکس 16+

حوادث رکنا:شکارچی سنگدل پس از فرار از دست ماموران با 10 راس آهو به دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان انار کرمان افتاد.

به گزارش رکنا،احمد شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات امنیت نیروی انتظامی و مقام قضایی موفق به دستگیری یک شکارچی حرفه ای و بی رحم شدند.

وی اظهار کرد: طی گشت زنی و کنترل مناطق آزاد ‌دشت انار (مناطق شمش و کازه) متوجه حضور شکارچی شدیم که با تعقیب کردن و دواندن حیوان و پس از خسته کردن آن اقدام به تلف کردن حیوان کرده بود. این متخلف پس از حمل آهوی شکار شده به مخفیگاه خود به مناطق مسکونی بسیار نزدیک بود و توانست از فرصت استفاده کند و از محل متواری شود که طی عملیات اطلاعاتی محل‌های متعدد مخفیگاه متهم شناسایی و وی دستگیر شد.وی خاطرنشان کرد:از مخفیگاه‌های این متخلف ،غیر از لاشه آهوی مزبور ،بقایای 9 راس آهوی شکار شده دیگر، یک دستگاه موتور سیکلت، یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنوی غیر مجاز، یک قنداق اسلحه بدون متعلقات و تعداد دو عدد فشنگ گلوله زنی نیز کشف و ضبط شد. وی افزود: طبق ماده‌های ١١و١٢ قانون شکار وصید جرم محسوب می‌شود که از ۹۱ روز تا ۶ ماه حبس و جریمه هر حیوان تلف شده جنس نر ۲۵ میلیون تومان و جنس ماده ۷۵ میلیون تومان حسب آخرین تعرفه شورای عالی حفاظت محیط‌زیست در هیئت دولت تصویب شده است که متخلف باید به حساب خزانه واریز کند.
کرمانی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا