سباستین فتل ادعای فراری در مورد عدم تمدید قراردادش را به چالش کشید


فرمول یک ایران – سباستین فتل ادعای مدیر فراری، متیا بینوتو مبنی بر اینکه شیوع ویروس همه گیر کوید 19 دلیل عدم تمدید قرارداد با وی بود را به چالش کشید. بینوتو این مسئله را پیش از شروع مسابقه فرمول یک اتریش بیان کرد و گفت که ویروس کرونا و مسائل جانبی ناشی از آن دلیل عدم تمدید فراری با فتل بود اما سباستین گفت که نحوه که از نحوه انجام شدن این موضوع...

فرمول یک ایرانسباستین فتل ادعای مدیر فراری، متیا بینوتو مبنی بر اینکه شیوع ویروس همه گیر کوید 19 دلیل عدم تمدید قرارداد با وی بود را به چالش کشید.

بینوتو این مسئله را پیش از شروع مسابقه فرمول یک اتریش بیان کرد و گفت که ویروس کرونا و مسائل جانبی ناشی از آن دلیل عدم تمدید فراری با فتل بود اما سباستین گفت که نحوه که از نحوه انجام شدن این موضوع تعجب کرده بود و گفت:

بله این چیزی بود که من گفتم. من فکر می کنم که در طول پنج سال گذشته، چیزی که باور دارم هدف طرفین بود، به ثمر نرسید. من هنوز فکر می کنم که در هر صورت گزینه ای برای ادامه همکاری روی آن هدف وجود داشت.

این مسئله از آن طرف هم اینگونه به من مخابره شد. به من گفته شده بود که خواستار ادامه همکاری هستند. تا موقعی که تلفنم از یک ناکجایی زنگ خورد و گفتند که هیچ گزینه ای در کار نیست و یعنی آینده ای وجود ندارد.

این مسئله در ابتدا مرا متعجب کرد. شرایط ناشی از کرونا و بقیه موضوعات که الان نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم اما فکر نمی کنم که این مسائل آن چنان تعیین کننده باشند.

گزارش هایی منتشر شده بود که می گفتند ما روی مسئله مالی به توافق نرسیدیم. اما این اصلا مسئله ای نبود و مشکلی سر این موضوع نمی توانست وجود داشته باشد.

اگر شما در فرمول یک برای یک مدت طولانی حضور داشتید و آنقدر خوش شانس باشید که به موفقیت های فوق العاده ای برسید و از طرف دیگر نیز به یک استقلال برسید، این مسئله(مسائل مالی) به عنوان مانع حساب نمی شوند و به همین دلیل، این قضیه تعجب برانگیز بود.

اما خب، تصمیم این گونه گرفته شد و من هیچ مشکلی با آن ندارم و آن را قبول می کنم اما من تلاش می کنم که کار خودم را انجام دهم و بهتر از کاری که دیروز(مسابقه اتریش) داشتم انجام دهم و بهترین نتیجه را برای تیم کسب کنم تا پایان خوبی را با این تیم داشته باشم.

سباستین فتل ادعای فراری در مورد عدم تمدید قراردادش را به چالش کشیدسباستین فتل ادعای فراری در مورد عدم تمدید قراردادش را به چالش کشید

سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

فتل در مورد برنامه های آینده خود نیز بیان کرد:

صادقانه بگویم، هنوز تصمیمی نگرفته ام و هنوز چیزی نمی دانم. چیزی که مهم است البته این می باشد که محیطی را انتخاب کنم که در آن جای می گیرم. من از پنج سال گذشته از جنبه های زیادی فوق العاده لذت بردم اما این پنج سال گذشته انرژی زیادی گرفت.

هدف در آن موقع این بود که تیم را دوباره بسازیم و مطمئنا هر دو طرف همه کاری کردند. اما در نهایت هر دو شکست خوردیم به این خاطر که قهرمانی جهان کسب نشد. این، آن هدف بزرگ بود. حال، این یک شرایط جدید برای من است. برای من مهم خواهد بود که چیزی را پیدا کنم که برای من خوب و لذتبخش است. فکر می کنم که این خیلی چیز مهمی است.

همانطور که پیشتر گفتم، مسئله مالی اصلا مهم نیست. البته که من هنوز فوق العاده جاه طلب هستم، موتوراسپورت زندگی من است. من تخصص دیگری ندارم البته به جز سه ماه گذشته که شرایط کمی متفاوت بود.

با شغل درست در جای درست من هنوز هم میتوانم وقتیکه در خودروی فرمول یک بنشینم حس در خانه بودن داشته باشم. فکر می کنم که هفته ها و ماه های بعد کمی اوضاع را روشنتر خواهد کرد همینطور برای من که چه چیزی امکان پذیر است و من چه کاری را می خواهم انجام دهم.

سباستین فتل می گوید پس از اینکه تماس تلفنی اش با متیا بینوتو تمام شد، بلافاصله با دکتر مارکو تماس گرفت:

من بلافاصله پس از آن تصمیم به او زنگ زدم نه اینکه درخواست کنم که یک صندلی به من بدهد نه. بلکه به این خاطر که من با او خیلی خوب کنار می آیم و او برای سالها یک فرد معتمدی برایم بود.
من برای مشورت به او زنگ زدم. شرایط را برایش آن طوری که بود شرح دادم. او معروف است به شخصی که ظاهر و باطنش یکی است سپس با او صحبت کردم. چیزی که در نهایت مشخص می شود را بعدا خواهیم دید. صحبت ها در این زمینه به خود من مربوط هستند.

نظر سباستین فتل در مورد احتمال پیوستنش به مرسدس

سباستین در مورد گزینه احتمالی پیوستن به مرسدس گفت:

من فکر می کنم که این تیم با رانندگانی که دارد خیلی خوشحال است و کارشان را به درستی انجام می دهند. این سالهای گذشته نشان داد که این تصمیمشان درست بود. من می توانم این را درک کنم که آنها می خواهند با این ترکیب ادامه دهند.

هنوز هیچ تصمیمی از این لحاظ گرفته نشده است. از لحاظ تئوری، هر دو جایگاه کاملا خالی هستند اما کاملا واضح است که اگر لوئیس بخواهد می تواند باقی بماند و ادامه دهد و همینطور بعد از مسابقه اتریش این مسئله برای والتری نیز امکانپذیر است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی