نیروهای گردشگری ایلام با آموزش مجازی توانمند می شوند


نیروهای گردشگری ایلام با آموزش مجازی توانمند می شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری به‌صورت مجازی در استان آغاز شده است.

نیروهای گردشگری ایلام با آموزش مجازی توانمند می شوند

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در گفتگو با پول نیوز از آغاز برگزاری یک سری دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی در این استان خبر داد که طی آن نیروهای حوزه گردشگری توانمندسازی می شوند.
وی اظهار کرد: دروس نظری دوره‌‌های آموزشی کوتاه‌ مدت گردشگری، به‌ صورت مجازی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان ایلام برگزار شد که همچنان ادامه دارد.

شنبه‌زاده ادامه داد: این کلاس ها و دوره های آموزشی در جهت هرچه بهتر شدن این حوزه در استان است و
با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش‌‌های افزایش رضایت‌مندی گردشگران و … آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به این‌‌که برگزاری این دوره‌‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به‌ منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری‌مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه‌ای است، اضافه کرد: در بحث آموزش‌‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌‌شود و در بحث راهنمایان تور، داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌‌های منطقه‌‌ای مهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌‌کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق