سرمربی 90 ارومیه دوباره در ترکیب کادر فنی قرار گرفت


سرمربی 90 ارومیه دوباره در ترکیب کادر فنی قرار گرفت

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل تیم 90 ارومیه گفت: وحید بیاتلو سرمربی تیم بعد از حل مشکل شخصی و یک هفته مرخصی برای هدایت تیم به ارومیه بازگشت و در ترکیب کادر فنی قرار گرفت.

یحیی بهاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیروزی روز دوشنبه برابر گل‌ریحان البرز و بازگشت سرمربی، بازیکنان با روحیه‌ای بهتر تمرینات خود را برای بازی هفته جاری برابر مس کرمان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: با اتحاد همه بازیکنان و کادرفنی و با حمایت مسوولان، تلاش همه مجموعه ۹۰ راه‌یابی به لیگ برتر فوتبال و گرفتن جشن صعود است.

وحید بیاتلو طی ۲ سال سرمربیگری تیم ۹۰ ارومیه با هدف جلب توجه مسوولان به حل مشکلات این تیم و تحقق وعده‌های آنها، چندین بار از سمت خود استعفا داده است.

بیاتلو در فصل نخست و در اسفند ۹۷ با انتشار پستی در اینستاگرام و اردیبهشت ۹۸ بعد از پایان لیگ دسته یک دوباره در اینستاگرام از سرمربیگری ۹۰ استعفا کرد ولی هربار با وساطت مسوولان و نمایندگان مجلس به نیمکت زردپوشان بازگشت.

بیاتلو در فصل دوم و این‌بار در دی‌ماه سال گذشته همزمان با پایان نیم‌فصل به دلیل حل نشدن مشکلات، از هدایت تیم استعفا و تا مرز قبول هدایت رسمی خوشه طلایی ساوه نیز با این تیم مذاکره کرد و با وعده شهردار ارومیه دوباره به نیمکت ۹۰ بازگشت.

او تیرماه جاری نیز در پیامی خطاب به شهردار این شهر به دلیل تحقق نیافتن وعده‌ها دوباره از هدایت تیم ۹۰ استعفا داده بود.

در آخرین استعفای این سرمربی موفق، مسوولان تیم ماشین‌سازی تبریز پیشنهادی برای هدایت این تیم ارائه دادند که بیاتلو هدفش را به سرانجام رساندن تیم ۹۰ عنوان و این پیشنهاد را به اواخر فصل موکول کرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه یکشنبه هفته آینده، ۲۲ تیر در کرمان به مصاف تیم مس این شهر که در رده سوم جدول قراردارد ، خواهدرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...