کرونا میلیونرهای آمریکایی را مجبور به ترک خانه هایشان کرد


به گزارش شریان نیوز (http://shariyan.com/)،تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: ادامه همه گیری ویروس کرونا باعث...

به گزارش شریان نیوز،تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: ادامه همه گیری ویروس کرونا باعث شده میلیون ها آمریکایی خانه‌های خود را ترک کنند.

کرونا میلیونرهای آمریکایی را مجبور به ترک خانه هایشان کرد

ادامه همه گیری ویروس کرونا که حدود ۳ میلیون آمریکایی را مبتلا کرده و جان بیش از ۱۳۰ هزار نفر را گرفته، باعث شده میلیون ها آمریکایی خانه‌های خود را ترک کنند.

اطلاعات مرکز تحقیقات پیو نشان می‌دهد ۳ درصد از بزرگسالان آمریکا یا موقتاً و یا به طور دائم محل زندگی خود را ترک کرده اند و ۶ درصد می گویند یک نفر به خاطر ویروس کرونا به خانه آنها آمده است یا شخصی را می‌شناسند که به خاطر کرونا تغییر مکان داده باشد.

بیشترین گروهی که جابجا شده اند جوانان بوده اند. حدود یک دهم جوانان بین ۱۸ تا ۲۹ سال در آمریکا به خاطر همه گیری ویروس کرونا مکان زندگی خود را عوض کرده اند.

کرونا میلیونرهای آمریکایی را مجبور به ترک خانه هایشان کرد

کاهش خطر ابتلا به کرونا معمول ترین دلیل ۲۸ درصد از این جابجایی ها بوده است. ۲۳ درصد دیگر مربوط به بسته شدن خوابگاه های دانشجویی می شود و ۲۰ درصد به خاطر بودن در کنار خانواده.

اکثر افرادی که جابجا شده اند (۶۱ درصد) عنوان کرده‌اند که حالا با یکی از اعضای خانواده زندگی می کنند. فقط ۹ درصد این افراد اعلام کردند که آپارتمان یا خانه جدید خریده یا اجاره کرده اند یعنی اکثر کسانی که جابجا شده اند قصدی برای ماندن در مکان جدید به مدت طولانی ندارند.

این اطلاعات نتیجه نظرسنجی از ۹۶۵۴ بزرگسال آمریکایی بین چهارم تا دهم ماه ژوئن بوده که توسط مرکز تحقیقات پیو در واشنگتن آمریکا صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403