حدادی: تمرین کردن بدون مربی در روند آماده سازی ام تاثیر می گذارد/ دو و میدانی به آرامش نسبی رسیده است


حدادی: تمرین کردن بدون مربی در روند آماده سازی ام تاثیر می گذارد/ دو و میدانی به آرامش نسبی رسیده است

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره مسائل مختلف دو و میدانی توضیحاتی ارائه کرد.

حدادی: تمرین کردن بدون مربی در روند آماده سازی ام تاثیر می گذارد/ دو و میدانی به آرامش نسبی رسیده استاحسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی کیش اظهار کرد: من به مدت ۲۶ روز در کیش ریکاوری و کار‌های استقامتی انجام دادم و اکنون هم تمرینات خود را در تهران پشت سر می‌گذارم.

حدادی ادامه داد: در ابتدای شروع تمرینات در اردوی کیش، ضربان قلبم بالا می‌رفت، اما خدا را شکر اکنون وضعیتم بهتر است و مشکلی در این باره ندارم.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره برگزاری تمرینات بدون مربی گفت: من بدون مربی تمرین می‌کنم که همین موضوع در روند آماده سازی ام تاثیرگذار است.

او درباره برنامه‌ها و اردو‌های تمرینی اش بیان کرد: جلسه‌ای روز شنبه با مبینی داشتم و با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته دیداری داشتم و برنامه و اردو‌های تمرینی ام را ارائه کردم.

حدادی: تمرین کردن بدون مربی در روند آماده سازی ام تاثیر می گذارد/ دو و میدانی به آرامش نسبی رسیده است

بعید می دانم که مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی برگزار شود

حدادی درباره وضعیت حضورش در جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: بعید می‌دانم که این رقابت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا برگزار شود و من هم در این مسابقات شرکت نمی‌کنم. به هر حال جوایز تعیین شده برای ورزشکاران هم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه زیاد تعجب برانگیز نیست.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره پرداخت کمک هزینه به ۴۲ ورزشکار اظهار کرد: من کمک هزینه‌ای دریافت نکردم، اما مبینی پیگیر وضعیت دو و میدانی کاران است. او با وجود بودجه اندک فدراسیون، کمک هزینه برای ورزشکاران در نظر گرفته است تا مشکلات مالی آن‌ها تا حدودی برطرف شود. همچنین دو و میدانی در سال‌های گذشته با مسائل حاشیه‌ای مواجه بود، اما اکنون به یک آرامش نسبی رسیده است.

بهتر است مجمع انتخاباتی دو و میدانی بعد از پایان کرونا برگزار شود

او درباره تعلل در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی گفت: به نظرم با توجه به شرایط موجود، برخی از روسای هیئت‌های ورزشی در مجمع انتخاباتی شرکت نمی‌کنند، چون سلامتی برای آن‌ها اهمیت دارد. به هر حال بهتر است که انتخابات بعد از پایان ویروس کرونا برگزار شود تا هیچ کس بهانه‌ای برای غیبت در مجمع نداشته باشد.

حدادی درباره وضعیت پرداخت مطالبات مالی "مک ویلکینز"، مربی آمریکایی اش اظهار کرد: مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی همه تلاش خود را می‌کند تا بخشی از مبلغ قرارداد مربی آمریکایی ام و "ایگور مازگوف"، ماساژورم را پرداخت کند و امیدوارم مسئولان تدابیری بیاندیشند که طلب این ۲ مربی به طور کامل تسویه حساب شود.

او درباره وضعیت حضورش در مسابقات دو و میدانی مجارستان بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و افزایش آمار شیوع ویروس کرونا، تکلیف برگزاری مسابقات مجارستان مشخص نیست و باید ببینیم این رقابت‌ها در زمان مقرر برگزار می‌شود یا به تعویق می‌افتد.

بیشتر بخوانید

حدادی به دیدار رئیس کمیته ملی المپیک می رود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس