عقده‌گشایی نوید محمدزاده/ خاطره‌بازی با عباس کیارستمی/ خاطره عجیب پرویز پرستویی/ خداحافظی با بازیگر خوش‌لبخند سینما و تلویزیون


عقده‌گشایی نوید محمدزاده/ خاطره‌بازی با عباس کیارستمی/ خاطره عجیب پرویز پرستویی/ خداحافظی با بازیگر خوش‌لبخند سینما و تلویزیون

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در هفته‌ای که گذشت نوید محمدزاده به خاطر تبلیغ یک برند نوشیدنی در تلویزیون مورد انتقاد بسیاری از طرفدارانش و حتی کارشناسان دنیای سینما، تلویزیون و تئاتر قرار گرفت و انتقاد مسعود فراستی از او در شبکه‌های مختلف اجتماعی سر و صدای بسیاری به پا کرد و البته نوید محمدزاده هم با یک ارتباط تلفنی در برنامه اینترنتی فریدون جیرانی از خودش دفاع کرد و خیال همه را راحت کرد.

هفته گذشته سالروز درگذشت پر سر و صدای عباس کیارستمی در تقویم تیرماه 99 را تجربه کردیم و این کارگردان مولف، صاحب سبک و شناخته شده سینمای ایران در دنیا یکی از سوژه‌های پربازدید دنیای فرهنگ و هنر بود که خبرگزاری برنا نیز در چند گزارش به نقل از کارگردانان، منتقدان و اهالی سینما به آقای کارگردان فقید پرداخت.

پرویز پرستویی که این روزها سریال "هم‌گناه" را با مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی دارد در یک ویدیوی به ظاهر تبلیغاتی از خاطره‌ای شنیده نشده درباره همکاری مجددش با حبیب رضایی گفت. ماجرای خوابی که حبیب رضایی در زمان ساخت "آژانس شیشه‌ای" می‌بیند و پدری که در خواب از فرزندش می‌خواهد هوای کاظم را داشته باشد! بعد از بیست و چند سال دوباره حبیب رضایی و پرویز پرستویی رخ در رخ هم قرار گرفتند و حالا بعد از حاج کاظم "آژانس شیشه‌ای" پرستویی را در نقش "فریبرز" یک رئیس پلیس که خودش زندگی ملتهبی را تجربه کرده است دیدیم.

مهران مدیری یک جا اول شد و یک جا دوم؛ در آمار نظرسنجی خرداد ماه تلویزیون بالاخره شبکه 3 توانست گوی رقابت را از شبکه نسیم برباید و از 78.4 درصد مخاطبانی که در تماس‌ها اعلام کرده بودند مخاطب تلویزیون هستند 52.3 درصد مخاطب "عصر جدید"، 39.8 درصد مخاطب "برنامه دورهمی" و مهران مدیری، 31.6 درصد مخاطب برنامه تکراری "خندوانه" و رامبد جوان و 26.3 درصد مخاطب پژمان بازغی و برنامه "کودک شو" بودند.

جالب است بدانید در این نظرسنجی بعد از "عصرجدید"، "دورهمی"، "خندوانه" و "کودک شو" مستند "حیات وحش" پنجم شد و در ادامه برنامه‌های "به خانه برمی‌گردیم"، "سمت خدا"، "بچه ‌محل"، "دستپخت" و "طبیب" ششم تا دهم شدند.

اما از سوی دیگر مهران مدیری گوی رقابت را از دیگر کمدین‌های سینما و تلویزیون ربود. او در نظرسنجی خبرگزاری برنا با این سوال که "با کدام یک از کمدین‌ها بیشتر خندیدید؟" در رقابت با رضا عطاران، اکبر عبدی، جواد عزتی، پژمان جمشیدی و محسن تنابنده در طول یک هفته نظرسنجی مدام در صدر ماند و در آخرین لحظات این نظرسنجی آمار به این منوال بود که مدیری 34.89 درصد، رضا عطاران 28.40 درصد، محسن تنابنده 13.6 درصد، اکبر عبدی 10.42 درصد، جواد عزتی 8.22 درصد و پژمان جمشیدی 5.1 درصد از آرای مخاطبان خبرگزاری برنا را در جواب به سوال فوق انتخاب کرده‌‌اند.

سیروس گرجسانی رفت و خاطراتش برای بسیاری از علاقه‌مندان این هنرمند بزرگ و فقید باقی ماند و به رغم پروتکل‌های بهداشتی مراسم تدفین این هنرمند خوش لبخند با حضور همکارانش با شکوه برگزار شد. در مراسم تدفین بازیگر مرحوم سریال ماندگار "متهم گریخت" بسیاری از بازیگران و علاقه‌مندان سینما حضور داشتند و از خاطرات همکاری با این هنرمند به نیکی یاد کردند. مهران مهام در مورد سیروس گرجستانی گفت: او مردم را خنداند؛ خدا از او راضی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید