بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟


در این گزارش به برخی از برترین سرویس‌های فضای ابری پرداخته شده تا کاربران آیفون بتوانند از طریق‌ آن‌ها همواره به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد معمولا تا زمانی که تمامی اطلاعات موجود در گوشی‌های هوشمند خود را از دست ندهند، به پشتیبانی گرفتن از داده‌های آن فکر نمی‌کنند. این امکان وجود دارد که یک فرد تلفن همراه قدیمی داشته باشد و عمر باطری آن ناگهان به پایان برسد و یا پردازنده آن به کلی بسوزد. در این مواقع کاربر به سختی می‌تواند به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند و در شرایطی ممکن است این اطلاعات به کلی حذف شوند. همچنین باید انتظار داشت که تمامی قطعات گوشی‌ها، به خصوص قدیمی‌ترها، در بازار وجود ندارد در نتیجه امکان از دست رفتن اطلاعات چند برابر می‌شود. یکی از محبوب‌ترین سری تلفن‌های همراه، گوشی‌های شرکت اپل هستند که در دست افراد بسیاری دیده می‌شوند.

این تلفن‌های هوشمند در عین کار‌آمد بودن سختی‌های خاص خود را در اتصال به وسایل دیگر دارند و این امر پشتیبانی را برای برخی افراد گیج‌کننده می‌سازد. در این گزارش به روش‌های متفاوت برای پشتیبانی گرفتن از اطلاعات موجود در گوشی‌های آیفون پرداخته شده است. هدف این اطلاعات آن بوده که کاربران پس از مطالعه این گزارش بتوانند از نحوه پشتیبانی گرفتن اطلاعات خود آگاه شوند و همچنین از امنیت داده‌های خود اطمینان کامل کسب کنند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

پشتیبانی از طریق Google photos

برنامه شرکت گوگل بدون شک یکی از برترین سرویس‌های ذخیره عکس و ویدیو در فضای ابری است. کاربران می‌توانند به راحتی برنامه Google Photos را دانلود کرده و به یک سرویس بدون مرز پشتیبانی از تصاویر و فیلم‌ها دسترسی پیدا کنند. البته تنها مشکل موجود آن است که شرکت گوگل برای ذخیره بی‌نهایت این اطلاعات، مقداری از کیفیت آن‌ها را کم می‌کند و سپس به حافظه خود می‌سپارد.

همچنین کاربران باید توجه داشته باشند که این برنامه پس از فعال‌سازی به صورت پیش‌فرض ذخیره‌سازی خود را آغاز می‌کند در نتیجه اگر کاربران از پردازنده ضعیف و یا شارژ کمی برخوردار باشند ممکن است کمی با افت سرعت در گوشی خود مواجه شوند. بر خلاف بسیاری از سرویس‌های ذخیره تصاویر، برنامه شرکت گوگل حتی تصاویر زنده گوشی‌های آیفون را نیز در خود ذخیره می‌کند و همچنین به صورت پیش‌فرض دست به ساخت مجموعه‌ای از تصاویر با عنوان خاطرات می‌زند. از آن‌جایی که این برنامه کاملا رایگان است پیشنهاد می‌شود تا کاربران در استفاده از آن دریغ نکنند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

استفاده از برنامه شرکت آمازون

این برنامه برای افرادی مناسب است که اشتراک سرویس آمازون پرایم را داشته باشند. افراد می‌توانند در صورت خرید اشتراک مذکور اطلاعات و تصاویر خود را در برنامه Amazon Photos ذخیره کنند. این نرم افزار همانند برنامه شرکت گوگل فعالیت می‌کند و سیستم بارگذاری خودکار تصاویر دارد. یک ویژگی جالبی که این نرم افزار دارد آن است که کاربران می‌توانند تا پنج نفر از اعضای خانواده خود را دعوت کنند و پوشه اختصاصی را در این فضای ابری شکل دهند و به آن دسترسی داشته باشند.

این برنامه بر خلاف شرکت گوگل تصاویر را با کیفیت اصلی و بالا ذخیره‌سازی می‌کند و در نتیجه یک نکته مثبت را نسبت به برنامه Google Photos دارد. نکته منفی برنامه آن است که برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها کاربران نیاز دارند تا اشتراک یک درایو جدید را خریداری کنند و سپس به بارگذاری اطلاعات خود بپردازند. در واقع اگر شخصی می‌خواهد بدون دردسر اطلاعات خود را حفظ کند، قطعا Google Photos گزینه بهتری است. به هر حال اگر کسی در حال حاضر از اشتراک آمازون پرایم بهره می‌برد بهتر است تا از تمامی قابلیت‌های موجود، از جمله Amazon Photos استفاده کند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

توانایی بالای سرویس ابری شرکت اپل

یکی از معروف‌ترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری، برنامه iCloud است. این برنامه گیج‌کنندگی‌های خاص خود را دارد و برخی از گزینه‌های آن استفاده برای کاربران را دشوار می‌سازد. با این حال باید اظهار داشت که برنامه مذکور از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است. این سیستم به راحتی تمامی اطلاعات یک گوشی هوشمند را در خود جای می‌دهد.

کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲.۹۹ دلار از ۲۰۰ گیگابایت فضای ابری در این سرویس برخوردار شوند. گفتنی است این برنامه برای ذخیره اطلاعات بسیار مناسب است، اما توصیه می‌شود افراد برای ذخیره‌سازی تصاویر خود از برنامه‌های ساده‌تر استفاده کنند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

ذخیره فایل‌ها در برنامه Dropbox

نرم افزار دراپ باکس یک برنامه ذخیره پوشه بسیار قدرتمند است. خیلی از افراد با این برنامه در محل‌ کار خود ارتباط‌های شغلی را برقرار می‌کنند و فایل‌های اداری را به اشتراک می‌گذارند. این برنامه همچنین برای آیفون‌ها به راحتی قابل استفاده است. نرم افزار دراپ باکس در قالب‌های رایگان و پولی قابل دسترس است و همان طور که انتظار می‌رود نسخه رایگان آن از محدودیت‌هایی نیز برخوردار است.

با این حال کاربران می‌توانند با پرداخت ۹.۹۹ دلار به فضای ابری ۲ ترابایتی دست پیدا کنند. تنها نکته منفی برای این نرم افزار آن است که به صورت خودکار تمامی اطلاعات لازم را در خود ذخیره‌سازی نمی‌کند. این نرم افزار یک برنامه مناسب برای ذخیره کردن اطلاعات و تصاویر با کیفیت و یا حجم بالا است.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

نرم افزار کوفر، سرویسی مشابه دراپ باکس

اگر کاربران می‌خواهند تا به سرویسی مشابه با دراپ باکس دسترسی داشته باشند و در عین حال مبلغ کم‌تری را خرج کنند، می‌توانند استفاده از برنامه Koofr را در نظر بگیرند. این برنامه بسیار به نرم افزار دراپ باکس شباهت دارد و همچنین از رابط کاربری و سرعت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این برنامه در حال حاضر اشتراک‌های همیشگی خود را به فروش می‌رساند که تنها ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارند و ۱۰۰ گیگابایت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

برنامه Blackblaze، رقیبی سرسخت برای بهترین سرویس‌های ابری جهان

این برنامه یکی از سرویس‌هایی است که هر فرد نیاز دارد قبل از نابودی تلفن‌همراه خود بر روی گوشی هوشمند نصب کند. این برنامه یک نرم افزار پشتیبان گیری کاملا آنلاین است که کمی با رقبای خود فرق دارد. این نرم افزار امکان جست‌وجو را برای کاربران خود بسیار آسان می‌سازد و افراد می‌توانند به سادگی از حساب کاربری خود یک پوشه، عکس و یا فیلم را به اشتراک بگذارند. قدرت اصلی این برنامه در ذخیره‌سازی قوی اطلاعات کاربران مشخص می‌شود. این نرم افزار در حال حاضر با قیمت ۶۰ دلار برای حساب کاربری یک ساله به فروش می‌رسد.

سرویس مذکور به کاربران اجازه می‌دهد تا به میزان بی‌نهایت اطلاعات را در برنامه خود ذخیره کنند. برنامه Blackblaze همواره در حال بارگیری اطلاعات است. کاربران همچنین می‌توانند از حافظه و درایو‌های الحاقی خود پشتیبانی بگیرند. برای این کار افراد نیاز دارند تا حداقل هر سی روز یک بار دستگاه خود را به رایانه خود برای ذخیره‌سازی متصل کنند. با این قابلیت، حتی اگر حافظه‌های الحاقی دچار مشکل شوند، کاربران همواره اطلاعات خود را در سرویس مذکور دارند. این برنامه نه تنها چندین ترابایت اطلاعات را در خود جای می‌دهد بلکه از هر نوع پوشه و فایلی نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت این برنامه رقیبی سرسخت برای بهترین سرویس‌های ابری جهان است و تنها با بهبود رابط کاربری خود می‌تواند بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد.

بهترین نرم‌افزار برای ذخیره اطلاعات در گوشی‌های آیفون چیست؟

نرم‌افزار PhoneView، برنامه‌ای برای لپ‌تاپ‌های اپل

این نرم افزار یک سیستم ابری نیست. اما یک برنامه بسیار مناسب برای اشخاصی است که از مک‌بوک‌ها نیز استفاده می‌کنند. فون‌ویو یک برنامه برای لپ‌تاپ‌های شرکت اپل است که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی داده‌های گوشی آیفون خود را در آن ذخیره کنند. برنامه مذکور حتی اطلاعات تماس و اس‌ام‌اس‌ها را نیز ذخیره می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه، ذخیره اطلاعات iMessage، جست‌وجو اینترنت، نوشته‌ها، فایل‌های صوتی و حتی اطلاعات برنامه‌ها نیز است. این برنامه یک گزینه فوق‌العاده برای دارندگان مک‌بوک است.

بیشتر بخوانید

اقدام جدید سامسونگ برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022