شریف: بازیکنانم دوباره تست خواهند داد


شریف: بازیکنانم دوباره تست خواهند داد

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به احتمال وقوع خطا در تست pcr، بازیکنانم دوباره تست خواهند داد.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مثبت شدن تست ۵ بازیکن تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی و شرایط آنان اظهار کرد: روز یکشنبه با حضور در هیات فوتبال استان تست کرونا دادیم و اعلام شد که ۵ تست مثبت شده ‌است. با توجه به اینکه بازیکنانم هیچ علائمی نداشتند، اگر تست نمی‌دادیم، به هیچ‌وجه متوجه ابتلای آن‌ها به کرونا نمی‌شدیم. البته با توجه به احتمال بروز خطا در تست pcr، هفته آینده دوباره تست خواهیم ‌داد.

وی در خصوص اعلام نام بازیکنان مبتلا به کرونای تیم فوتسال استان افزود: با توجه به نگاه نه چندان مطلوبی که به این مقوله در کشور وجود دارد، ترجیح می‌دهیم اسامی این بازیکنان اعلام نشود. ضمن اینکه هنوز چیزی مشخص نشده و باید دوباره تست انجام شود.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت تمرینات تیمش گفت: با توجه به شرایط کشور و حفظ سلامتی تیم و اعضای خانواده هر یک از آنان، تمرینات را اصلا شروع نکرده ‌بودیم که بخواهیم تعطیل کنیم.

شریف در رابطه با واکنش سازمان لیگ و سرنوشت بازی‌های لیگ در مرحله نیمه‌نهایی گفت: هنوز سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده و تابع قوانین هستیم. در خصوص آغاز دوباره رقابت‌ها هم از ابتدا اعلام کردیم نظر مثبت یا منفی ما اهمیتی ندارد و تابع هستیم. به هر حال باید شرایط به شکلی باشد که هم سلامتی ورزشکاران و تیم‌ها تامین شود، هم چرخه فوتسال و فوتبال در کشور متوقف نشود.

وی در خصوص شرایط بازیکنانش گفت: خوشبختانه حال عمومی آنان مساعد است و با هم در ارتباطیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر