هوندا در حال بررسی خرابی های موتور در فرمول یک اتریش است


فرمول یک ایران – تویوهارو تانابه مدیر دپارتمان فرمول یک هوندا ریسینگ، بیان کرده است که در حال بازرسی خرابی های پیش آمده در فرمول یک اتریش 2020 است و احتمال می‌دهد که این خرابی ها به خاطر مشکلات الکتریکی باشد. مکس ورشتپن، الکساندر البون و دنیل کویات سه راننده از چهار راننده هوندایی نتوانستند مسابقه خودشان را به پایان برسانند. سازنده ژاپنی احتمال...

فرمول یک ایران – تویوهارو تانابه مدیر دپارتمان فرمول یک هوندا ریسینگ، بیان کرده است که در حال بازرسی خرابی های پیش آمده در فرمول یک اتریش 2020 است و احتمال می‌دهد که این خرابی ها به خاطر مشکلات الکتریکی باشد.

مکس ورشتپن، الکساندر البون و دنیل کویات سه راننده از چهار راننده هوندایی نتوانستند مسابقه خودشان را به پایان برسانند. سازنده ژاپنی احتمال می‌دهد که خرابی پیش آمده برای ورشتپن و آلبون به خاطر یک مشکل الکتریکی باشد:

اولین مسابقه از فصل با کناره گیری سه خودروی ما به پایان رسید که واقعا ناامید کننده بود. تنها نکته مثبت این بود که پیر گسلی خوب رانندگی کرد تا در اولین مسابقه برای آلفاتاوری امتیازات خوبی را کسب کند. برای استون مارتین ردبول ریسینگ هم ورشتپن داشت در رده دوم خوب پیش می رفت که به خاطر مشکل الکتریکی مجبور به کناره گیری شد.

آلبون خیلی بدشانس بود تا رده دوم خودش را در دورهای پایانی از دست بدهد، اما او همچنان داشت برای به دست آوردن امتیاز ها مسابقه می داد که بابت یک مشکل احتمالی الکترونیکی مجبور به کناره گیری شد. در حال حاضر ما در حال بررسی علت دو خرابی هستیم.

تانابه امیدوار است که در مسابقه دوم اتریش، از لحاظ دوام اوضاع بهتری را داشته باشند:

ما اینجا در اتریش برای مسابقه دوم هفته بعد خواهیم ماند و در این زمان محدود داده ها را بررسی می کنیم و تلاش می کنیم که در مسابقه بعدی تمامی اقدامات لازم صورت گیرد تا اطمینان حاصل کنیم که عملکرد با دوام تری را داشته باشیم.

هورنر : هوندا قبلا هم با مشکل ماشین ورشتپن مواجه شده بود

کریستین هورنر مدیر تیم فرمول یک ردبول ریسینگ در مورد خرابی موتور هوندا می‌گوید:

این موضوع فعلا توسط هوندا در حال بررسی می باشد. به محض اینکه به نتیجه رسیدیم شما را با خبر می کنیم. این چیزی نیست که ما قبلا ندیده باشیم. فکر می کنم که امروز احتمال پیروزی برای مکس وجود داشت و او داشت همگام با والتری پیش می رفت. شما می توانستید ببینید که در آن لحظات والتری توجه به تایرهای هاردی که همه داشتند دچار مشکلات مرتبط به تایر شده بود.

سپس در حین حضور دومین خودروی ایمنی، آیا مرسدس انتخاب می کرد که بیرون بماند؟ هرکاری که آنها می کردند ما خلاف آن را انجام می دادیم. بنابراین شما نمی دانید ولی من فکر می کنم که ما از لحاظ استراتژیکی خیلی قدرتمند بودیم. باعث تاسف هست که ما هیچ امتیازی کسب نکردیم تا این مسئله را اثبات کنیم. (در مورد البون) دوباره می گویم که ما نیاز داریم که هوندا با تمامی جزییات به ما رجوع کند. فعلا یک بررسی کاملی در حال انجام است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش