استاندار قم خدمات بهزیستی در کنترل و پیشگیری از کرونا را ستود


استاندار قم خدمات بهزیستی در کنترل و پیشگیری از کرونا را ستود

قم-ایرنا- استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته بهزیستی از خدمات این سازمان درکنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و ارائه خدمات به سالمندان و معلولین تقدیر کرد.

دراین پیام که عصر چهارشنبه در اختیار قرار گرفت، آمده‌است: تیرماه امسال که چهلمین سالگشت تاسیس یکی از پرارزش‌ترین نهادهای متولد شده در نظام مقدس اسلامی است ، سازمانی که به همت شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش بر پایه اخلاص ، نیک اندیشی ، نوع دوستی و ایثار پایه گذاری شد . امروز و در آستانه جشن پیروزی چهل سالگی این درخت تنومند اگر نگاهی به خدمات بهزیستی در چهل سال گذشته داشته باشیم خواهیم دید بزرگترین شبکه خدمات رفاه اجتماعی کشور از مرکز تا دورافتاده ترین نقاط کشور به همت این سازمان در حال ارائه خدمت به شریف ترین اقشار این مملکت است .

پیام حاکیست: بهزیستی در مراحل رشد و تعالی خود توانسته است خود را از نهادی حمایتی و سنتی به سازمانی تخصصی و برنامه محور در چهارچوب تدابیر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار تبدیل نماید و با واگذاری بیش از ۹۵ درصد وظایف خود به مردم و جلب مشارکت موسسات و مراکز غیردولتی در زمینه ارائه خدمات بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کشور ایفای نقش نماید و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ خیرجمعی موفقیت‌های چشمگیری را کسب نماید .

دربخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: این هفته فرصتی است گرانبها برای تشریح خدمات این نهاد انقلابی و خدمتگزار و شناسائی کاستی‌ها و کمبودها. اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید بزرگوار مرحوم دکتر فیاض بخش بنیانگذار این سازمان ، از مدیران ، کارشناسان ، مددکاران و پرسنل خدوم بهزیستی استان بویژه به خاطر مجاهدتهای ارزنده این سازمان در مدیریت ، کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و عبور قابل تقدیر استان به ویژه مراقبت بهداشتی مراکز سالمندان و معلولین با عبور از پیک اول این بیماری کمال تشکر و تقدیر را دارم و امیدوارم با الطاف الهی و در سایه منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک دولتمردان دلسوز و تلاشگر شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی ، سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

۱۹ الهی ۲۵ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی انتخاب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان