آب کردن چربی شکمی با حرکت کوهنوردی


آب کردن چربی شکمی با حرکت کوهنوردی

یکی از حرکات آب کردن چربی شکم، حرکت کوهنوردی است. اگر جزو خانم‌هایی هستید که در قسمت شکمی چربی دارید، انجام دادن این حرکت ورزشی را به شما توصیه می‌کنم.

به گزارش بهداشت نیوز: یکی از حرکات آب کردن چربی شکم، حرکت کوهنوردی است. اگر جزو خانم‌هایی هستید که در قسمت شکمی چربی دارید، انجام دادن این حرکت ورزشی را به شما توصیه می‌کنم.

کوهنوردی، جزو حرکات قدرتی است که اگر با تکرار زیاد باشد، ضربان قلب شما را بالا می‌برد و علاوه بر عضلات شکمی، عضله‌های شانه، جلو بازو، پشت‌بازو و سینه را نیز درگیر می‌کند.

برای انجام این حرکت، در حالت پلانک قرار بگیرید، می‌توانید به جای کف دستان، ساعد خود را روی زمین قرار دهید و در قسمت پا روی سرپنجه باشید. دقت کنید که کل بدن‌تان در یک راستا باشد و باسن خود را بیش از اندازه بالا یا پایین نگیرید.

برای شروع، پای خود را از زانو خم کنید و به داخل شکم بکشید و تا قسمت آرنج مخالف داخل ببرید. حواستان باشد مفصل ران شما به اندازه‌ فقط ۹۰ درجه خم شود و زانویتان بیش از حد بالا نیاید، سپس پا را به نقطه اولیه برگردانید، این حرکت را با پای مخالف خود نیز با سرعت بالا تکرار کنید.

برای اثردهی بیشتر، شکم خود را منقبض کنید و در حین حرکت نفس‌های منظم( دم و بازدم) بکشید.

هرچه حرکت کوهنوردی را با سرعت و تعداد بیشتری انجام دهید، کالری‌سوزی بیشتری خواهید داشت. این حرکت را با تعداد بالا شروع نکنید. بلکه، بهتر است برای شروع، این حرکت را برای هر پا ۱۰ بار تکرار کنید و کم کم در هر جلسه با اضافه کردن ۵ حرکت، تا ۳۰ بار تکرار تعداد را بالا ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...