مهلت ارسال آثار به مسابقه استانی «چالش کاردستی» اعلام شد  


مهلت ارسال آثار به مسابقه استانی «چالش کاردستی» اعلام شد  

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین مسابقه استانی فرهنگی و هنری «چالش کاردستی» در این استان 31 مردادماه 1399 است.  

کبری اخلاقی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان شرکت در این مسابقه باید از کاردستی های تولیدی خود عکس گرفته و آنها را تا زمان مقرر به شماره پیام رسان واتساپ یا تلگرام ۰۹١٠٣٩٠٣۴٠٠ ارسال کنند.

وی افزود: این مسابقه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجری این مسابقه مرکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا خواهد بود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: سه گروه سنی شامل کودکان، نوجوانان و والدین می ‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی ابراز داشت: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد شور و نشاط هر چه بیشتر بین قشر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد و والدین آنهاست.

اخلاقی نیا گفت: برگزاری این مسابقه بهانه ای است تا والدین کهگیلویه و بویراحمدی فرصت بیشتری را به فرزندان خود در منزل اختصاص داده و کودکان و نوجوانان استان نیز علاوه بر استفاده بهینه تر از وقت خود تا حدودی نیز از گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون فاصله بگیرند.

وی اظهار داشت: برگزیدگان این مسابقه شهریورماه ۱۳۹۹ و پس‌ از بررسی آثار ارسالی معرفی و با اهدای جوایز ارزنده تجلیل خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان