40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد


40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد

تهران- ایرنا- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: 40 واحد مسکونی مجتمع مسکونی شهدای ادارات قرچک که طی سال‌های اخیر با مشکلاتی برای تکمیل مواجه بود، به متقاضیان واگذار شد.

حمیدرضا خدایی‌راد روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل مجتمع مسکونی شهدای ادارات قرچک به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی پروژه مسکونی معروف به مجتمع شهدای ادارات قرچک از سال ۸۸ با هدف احداث ۲۵۶ واحد مسکونی آغاز شد.

وی افزود: در ابتدای قرار بود که این پروژه با تسهیلات ۱۹۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۴ درصد و در مدت سه ساله احداث و به متقاضیان واگذار شود و متقاضیان آن، در آن سال ۶۰ میلیون ریال به عنوان آورده پرداخت کردند که پس از مدتی، از متقاضیان ۶۵ میلیون ریال دیگر نیز بابت محوطه‌سازی دریافت شد.

معاون فرماندار قرچک گفت: با تغییرات صورت گرفته در هیأت مدیره این مجتمع مسکونی، تعداد واحدهای این مجتمع به بیش از ۵۳۰ واحد افزایش یافت که این اقدام روند واگذاری واحدهای این مجتمع را با تأخیر چندین ساله مواجه کرد.

خدایی‌راد گفت: با تأخیر به وجود آمده در واگذاری واحدهای مسکونی، مبلغ تسهیلات نیز از ۱۹۰ به ۳۶۰ میلیون افزایش یافت و مشخص شد که اگر مالکان نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نکنند، نرخ سود تسهیلات از ۴ به ۲۴ درصد افزایش می‌یابد که این امر منجر به اعتراض چندباره مالکان منجر شد.

وی تصریح کرد: از سال گذشته و با ورود فرمانداری شهرستان به موضوع این مجتمع، تکمیل این پروژه سرعت بیشتری گرفت و ۲۲۰ واحد آن تکمیل و ۲۰ واحد آن سال گذشته به متقاضیان واگذار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: هم اکنون ۴۰ واحد دیگر از این مجتمع مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شده تا روند تحویل تمامی واحدهای این پروژه مسکونی سرعت بیشتری پیدا کند.

قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس