آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی 


آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی 

حسن بهرامی گفت: از آنجایی که در فصل تابستان قرار داریم بنابراین طبق روال سال های گذشته می بایست طرح اوقات فراغت تابستانی را در کانون برگزار کنیم بر همین اساس آئین افتتاح طرح اوقات فراغت «تابستانه فهما» را برگزار کردیم.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در فصل تابستان قرار داریم بنابراین طبق روال سال های گذشته می بایست طرح اوقات فراغت تابستانی را در کانون برگزار کنیم بر همین اساس آئین افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان «تابستانه فهما» را برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه های اوقات فراغت تابستانی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شوند و بخشی از این برنامه ها به صورت حضوری و بخش دیگری نیز به صورت مجازی برگزار می شوند.

وی بیان کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون، در حوزه فعالیت های قرآنی، ورزشی، هنری و فرهنگی برنامه ریزی کرده ایم و در همین راستا کلاس های آموزشی تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، قصه گویی، نقاشی، کتابخوانی، آموزش راه های پیشگیری از کرونا و همچنین کلاس های ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می شود.

بهرامی عنوان کرد: علاوه بر این مسابقه های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز برای اعضای کانون در نظر گرفته ایم که در صورت کسب رتبه های برتر به آنها جوایزی اهدا می شود و همچنین در نظر داریم بچه های مسجدی کانون را به اردوهای آموزشی تفریحی ببریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ابراز کرد: دوره های آموزش تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه و کلاس های ورزشی ویژه جوانان و بزرگسالان می باشد و کلاس های آموزش قصه گویی، نقاشی، کتابخوانی و راه های پیشگیری از کرونا ویژه کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان این مطلب که افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی به رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه پس از برگزاری طرح اوقات فراغت از سوی ستاد مبارزه با کرونا، وضعیت قرمز و تعطیلی مساجد اعلام شود فعالیت ها و برنامه های حضوری کانون تعطیل شده و فقط برنامه های مجازی اجرا می شوند تا شرایط به وضع عادی بازگردد.

بهرامی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی بتوانیم تابستانی خاطره انگیز برای اعضای کانون رقم زنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی