واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال


واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال

فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد که وضعیت مبهم برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال و بلاتکلیفی موجود برای نماینده فوتبال تبریز خوب نیست. نوشته واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال

فخرالدینی: بلاتکلیفی برای تراکتور خوب نیست ؛ بهترین فرصت بود تا استقلال را شکست بدهیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰
واکنش ستاره تراکتور به دیدار با استقلال

فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد که وضعیت مبهم برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال و بلاتکلیفی موجود برای نماینده فوتبال تبریز خوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد فخرالدینی درباره وضعیت تراکتور بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

شرایط تیم ما خوب است و به کسب این برد نیاز مبرمی داشتیم. ما حتی در بازی با نساجی هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. این برد وضعیت تیم ما را بهتر کرد، ولی هنوز راه سختی در پیش مانده است و هفت بازی سخت دیگر در لیگ برتر داریم.

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور در ادامه تأکید کرد:

ما تا پایان فصل دو هدف مهم داریم، اول اینکه در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم تا خیال‌مان از این بابت راحت باشد و هدف دوم‌مان هم قهرمانی در جام حذفی است. البته رقیبان سرسختی پیش رو داریم، ولی ما تراکتور هستیم و می‌توانیم به هدف‌های‌مان برسیم.

میلاد فخرالدینی درباره وضعیت استقلال و احتمال لغو بازی این هفته تراکتور تصریح کرد:

از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر لیگ برتر شروع شود، این مسائل ایجاد خواهد شد و مسئولان باید فکر اساسی در این زمینه می‌کردند. ما بازی قبلی را برده و روی دور برد افتاده بودیم. این بهترین فرصت بود تا در بازی بعدی استقلال را شکست بدهیم و فاصله را با این تیم بیشتر کنیم، ولی حالا بحث لغو بازی مطرح است. اگر این اتفاق رخ بدهد، ما یک هفته از شرایط بازی دور می‌شویم که این بلاتکلیفی اصلاً برای تراکتور خوب نیست.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن