مرحله استانی مسابقات قرآن دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 


مرحله استانی مسابقات قرآن دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی امروز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و تا 21 تیرماه 1399 نیز ادامه دارد. 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این مسابقات در کشور و کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: ۸۳۵ دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد از ۱۳ شهرستان و منطقه استان در این مسابقات شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان به ترتیب در ۶ و ۱۴ رشته در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

زارع پور عنوان کرد: این مسابقات برای دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴ رشته و برای دانش آموزان دختر استان نیز در ۱۲ رشته برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: مرحله آموزشگاهی و شهرستانی این مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از آذر تا بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰۰ هزار و ۸۷۹ دانش آموز استان به صورت حضوری برگزار شد.

زارع پور گفت: ۷۰ برگزیده پسر و دختر مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری که به صورت غیرحضوری در خراسان رضوی و برخی شهرستان های تهران برگزار می شود، راه خواهند یافت.

تعداد دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار نفر بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو