اختلافات و بازی‌های سیاسی مانع رسیدن به اهداف می‌شود


اختلافات و بازی‌های سیاسی مانع رسیدن به اهداف می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهردار برای پیشبرد اهداف باید زیرمجموعه کاری را با خود همراه کند، اختلافات و بازی‌های سیاسی مانع رسیدن به اهداف می‌شود.

اقبال عباسی ۱۸ تیرماه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد با تأکید بر حفظ وحدت در مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر، اظهار کرد: شهردار برای پیشبرد اهداف باید زیرمجموعه کاری را با خود همراه کند، اختلافات و بازی‌های سیاسی مانع رسیدن به اهداف می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این جلسه بیش از ۸۰ مورد مطالبه از سوی معاونان شهردار و اعضای شورای شهر بیان شد، عنوان کرد: حل تمامی این مشکلات فرصت زیادی را می‌طلبد، به‌نظر می‌رسد باید مشکلات اصلی شهر شهرکرد با اولویت‌ جمع‌بندی شود تا در جلسات کارشناسی با مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: آماده سازی محله منظریه، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح آرامستان، اجرای ۱۳۰ کیلومتر فیبرنوری، حل مشکلات پارک ملت، معضل دفع پسماند و مباحث مربوط به املاک شهرداری باید در جلسات تخصصی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران مربوطه حل و فصل شود.

عباسی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات اختصاص یافته به بحث مبارزه با کرونا مبلغ قابل توجهی به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت، یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار مجدد به شهرداری نیز اعتباری اختصاص پیدا می‌کند.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری از طریق فروش خدمات و سرمایه‌گذاری است، توضیح داد: اعتبارات دولتی محدود است، شهرداری باید برنامه‌ریزی خود را بر اساس درآمدهای خدماتی و سرمایه‌گذاری انجام دهد، اگر قوانین شهرداری برای مردم به درستی تبیین نشود قطعا در زمان اخذ هزینه از مردم نارضایتی به وجود می‌آید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان در خصوص اجرای طرحی برای مشخص شدن ورودی و خروجی شهر شهرکرد، تصریح کرد: اگر طرح آماده شده و مصوبی در این خصوص ارائه شود، آمادگی لازم برای اختصاص بودجه برای اجرای آن را داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی