یک درصد بودجه اداره های کهگیلویه و بویراحمد به توسعه ورزش اختصاص یابد


یک درصد بودجه اداره های کهگیلویه و بویراحمد به توسعه ورزش اختصاص یابد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک درصد بودجه سالانه دستگاه های اجرایی این استان به توسعه زیرساخت های ورزشی برای کارکنان همان اداره اختصاص داده شود. 

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بودجه باید برای اموری شامل توجه به ورزش کارکنان، گسترش فضاهای ورزشی و ساخت مکان های ورزشی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شود.

وی افزود: تحقق چنین مسائلی منجر به ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ارتقای ورزش قهرمانی بین کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است که استفاده بهینه تری از ظرفیت های مختلف دستگاه های اجرایی این استان به منظور رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش همگانی و قهرمانی در استان شود.

علوی عنوان کرد: حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد برای بهبود زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری نیازمند حضور هر چه بیشتر خیران، حامیان مالی و سرمایه گذاران بومی و غیربومی است.

وی ابراز داشت: نبود حامی مالی در حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد تا حد قابل ملاحظه ای سبب رکود ورزش قهرمانی در این استان شده است.

علوی گفت: بر همین اساس لازم است که متولیان امر و مسؤولان اجرایی مربوطه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد حمایت های مالی لازم را از ورزش قهرمانی این استان داشته باشند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی