رسمی؛ فرناندو آلونسو برای فرمول یک 2021 به رنو پیوست


فرناندو آلونسو در فصل 2021 با رنو به فرمول یک بازخواهد گشت و تیم فرانسوی نیز در روز چهارشنبه به طور رسمی، امضای قرارداد با راننده اسپانیایی را تایید کرد. آلونسو تنها قهرمانی رنو در فرمول یک را طی سال های 2005 و 2006 کسب کرده و پس از گذراندن چند فصل دشوار در مک لارن، در انتهای فصل 2018 اعلام بازنشستگی کرد. فرناندو قرار است که جانشین دنیل ریکاردو...

فرناندو آلونسو در فصل 2021 با رنو به فرمول یک بازخواهد گشت و تیم فرانسوی نیز در روز چهارشنبه به طور رسمی، امضای قرارداد با راننده اسپانیایی را تایید کرد.

آلونسو تنها قهرمانی رنو در فرمول یک را طی سال های 2005 و 2006 کسب کرده و پس از گذراندن چند فصل دشوار در مک لارن، در انتهای فصل 2018 اعلام بازنشستگی کرد. فرناندو قرار است که جانشین دنیل ریکاردو در تیم رنو شود، ریکاردوئی که برای فصل سال آینده به تیم مک لارن می پیوندد.

با اینکه مدت قرارداد راننده اسپانیایی با رنو مشخص نیست اما سیریل ابیتبول، مدیر تیم فرانسوی گفت:

امضای قرارداد با فرناندو آلونسو بخشی از برنامه گروه رنو برای ادامه تعهد خود به فرمول یک و بازگشت به صدر این ورزش است. حضور او در تیم ما یک دارایی قابل توجه در سطح ورزشی و حتی برند ماست.

استحکام پیوند بین او، تیم و هواداران او را به یک انتخاب بدون نقص تبدیل می کند. علاوه بر موفقیت های گذشته، این یک انتخاب جسورانه و همچنین یکی از پروژه های ما برای آینده است.

تجربه و عزم او باعث می شود بهترین نتیجه را با یکدیگر بدست آوریم تا تیم را به سمت برتری در فرمول یک مدرن پیش ببریم. در کنار استبان اکون، ماموریت وی کمک به تیم رنو خواهد بود تا در بهترین شرایط ممکن برای فصل 2022 آماده شویم.

رسمی؛ فرناندو آلونسو برای فرمول یک 2021 به رنو پیوسترسمی؛ فرناندو آلونسو برای فرمول یک 2021 به رنو پیوست

فرناندو آلونسو و مایکل شوماخر

رنو مثل خانواده فرناندو آلونسو است…

فرناندو آلونسو نیز درباره پیوستش به تیم رنو گفت:

رنو خانواده من است، با دو عنوان قهرمانی جهان، خاطرات دوست داشتنی با آنها در فرمول یک داشتم، اما اکنون به دنبال پیشروی برای آینده هستم.

باعث غرور و افتخار بزرگی برای من بوده و من با احساساتی بی حد و حصر در حال بازگشت به تیمی هستم که در ابتدای شروع کارم در فرمول یک، به من فرصتی دادند و اکنون دوباره این فرصت را به من می دهند تا به بالاترین سطح مسابقات برگردم.

من در راستای پروژه تیم، جاه طلبی خواهم داشت. پیشرفت رنو در زمستان امسال، به اهداف آنها برای فصل 2022 اعتبار می بخشد و من تمام تجربه خودم را از مهندسان گرفته تا مکانیک ها و هم تیمی ام، با همه در میان می گذارم. این تیم نیز مانند من، می خواهد به سکو برگردد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امشب ماه صورتی را در آسمان ببنید