آخر هفته 22 هزار میلیارد تومانی بورس تهران


آخر هفته 22 هزار میلیارد تومانی بورس تهران

شاخص بورس تهران امروز با افزایش 6 هزار و 600 واحدی عدد یک میلیون و 753 هزار و 678 واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم 478 هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و 344 هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد 3 میلیون و 293 هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد 18 هزار و 157 واحدی را نمایش داد.

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۶ هزار و ۶۰۰ واحدی عدد یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۷۸ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۴۷۸ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۱۸ هزار و ۱۵۷ واحدی را نمایش داد.

به گزارش ایلنا، امروز با دست به دست شدن ۱۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۲۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فولاد"، "شستا" و "شپنا" به ترتیب با ۴۳۸۶، ۲۹۹۲ و ۲۰۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد "فملی"، "وبملت" و "پارس" به ترتیب با ۲۸۳۷، ۱۶۱۴ و ۹۸۹ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "فملی" و "شبندر" پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فرآورده های نفتی برترین گروه صنعت بود و بانک و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو