هم اندیشی درباره راهکارهای مناسب سازی معابر برای نابینایان یا کم بینایان


هم اندیشی درباره راهکارهای مناسب سازی معابر برای نابینایان یا کم بینایان

رکنا: در نشستی با حضور مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران و مدیرعامل انجمن نابینایان ایران، راهکارهایی مناسب سازی معابر برای شهروندان نابینا و کم بینا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نابینایان / به گزارش رکنا، مهندس پیمان عباسی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در نشست هم اندیشی با دکتر معینی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران، بر ضرورت آموزش پیمانکاران اجرایی پروژه های عمرانی مناطق، شهرداران نواحی و نیز مدیران و شهرداران مناطق با هدف مناسب سازی فضاهای شهری برای شهروندان نابینا و کم بینا تاکید کرد و از مدیران فنی نواحی و فعالان حوزه نابینایان خواست انجام بازدیدهای منظم از روند اجرای طرح پیاده رو سازی را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در نشستی دیگر میزبان مدیر انجمن برنا بود تا راهکارهای کاربردی در خصوص مناسب سازی معابر شهر تهران با نگاه ویژه به اقشار کم توان جسمی-حرکتی و حسی-حرکتی مورد طرح و بررسی قرار گیرد. در این نشست نیز لزوم آموزش و مشاوره پیمانکاران عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران به منظور ارتقای برخورداری معلولان از فضاهای عمومی پایتخت مورد تاکید قرار گرفت.

قرار است این سلسله نشست ها با هدف فراهم ساختن زمینه بهره گیری بیشتر از توانایی ها و تجربیات فعالان حوزه توان یابی ادامه یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس