تعداد زیادی شخصیت در بازی Resident Evil Village حضور خواهد داشت


تعداد زیادی شخصیت در بازی Resident Evil Village حضور خواهد داشت

اخیرا شایعات بسیار زیادی از بازی Resident Evil Village منتشر می‌شود که به جنبه‌های مختلف بازی اشاره دارند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. Resident Evil Village چندی پیش در کنفرانس سونی معرفی شد و کپکام اعلام کرده است که این عنوان تمرکز بسیار زیادی بر روی گشت و گذار در نقشه بازی دارد. جدا از آن جزئیات دیگری نیز از بازی منتشر شده‌اند که هنوز...

اخیرا شایعات بسیار زیادی از بازی Resident Evil Village منتشر می‌شود که به جنبه‌های مختلف بازی اشاره دارند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

Resident Evil Village چندی پیش در کنفرانس سونی معرفی شد و کپکام اعلام کرده است که این عنوان تمرکز بسیار زیادی بر روی گشت و گذار در نقشه بازی دارد. جدا از آن جزئیات دیگری نیز از بازی منتشر شده‌اند که هنوز تایید نشده و با اطمنیان نمی‌شود از آن‌ها صحبت کرد.

یکی از جنبه‌های که کپکام تمرکز زیادی بر روی آن دارد خود روستای بازی است که یک منطفه بسیار مرموز محسوب می‌شود. اکنون برای طرفداران سوال پیش آمده است که آیا NPCهایی در بازی برای ایجاد مکالمه وجود دارد؟ Dusk Golem فردی است که بیشترین اطلاعات را از بازی فاش می‌کند و به این سوال پاسخ داده است: آیا شخصیت جانبی در بازی وجود دارد و عملکرد آن‌ها مثل The Evil Within 2 است؟

نه عملکرد شخصیت‌های جانبی مثل بازی The Evil Within 2 نیست. با این وجود تعداد زیادی شخصیت جانبی در Resident Evil 8 حضور دارند. همچنین نسبت به عناوین قبلی این سری، ساکنین روستا نقش مهم‌تری ایفا می‌کنند. بعضی از شخصیت‌های درون روستا مهم و بعضی از آن‌ها نیز مثل مردم عادی هستند.

در بازی Resident Evil 7: biohazard چنین شخصیت‌هایی وجود داشتند، زوئی یک شخصیت مثبت کمکی و لوکاس یک شخصی منفی کمکی بود. جالب خواهد بود که ببینم این موضوع چگونه به نسخه هشتم منتقل می‌شود و شاید حتی تصمیمات شما در بازی بر روی سرنوشت آن‌ها تاثیر گذار باشد.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟