اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)


اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

هر روز تعدادی از اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

۱- اپلیکیشن Home Workout Gym Pro

اپلیکیشن Home Workout Gym Pro برنامه‌ای برای تمرین جسمانی در خانه است. این روز‌ها که به‌علت پاندمی ویروس کووید ۱۹ اکثر افراد باید زمان بیشتری را در خانه بگذرانند و دسترسی به باشگاه‌های ورزشی بسیار محدود شده، یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامت جسمی، تحرک و ورزش در منزل است. به‌همین دلیل یکی از برنامه‌هایی که امروز برای شما معرفی می‌کنیم اپلیکیشن Home Workout Gym Pro است. این اپلیکیشن برنامه‌ی تخصصی ورزشی از گرم‌کردن گرفته تا حرکات تخصصی را به شما آموزش می‌دهد و مانند یک مربی حرفه‌ای شما را زیر نظر خواهد داشت.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

سایر ویژگی‌های برنامه شامل جدول وزنی، یادآوری برای انجام ورزش و ایجاد عادت روزانه، آموزش حرکات ازطریق انیمیشن، ارائه‌ی برنامه‌ی غذایی برای کاهش وزن یا ساخت ماهیچه و... می‌شود. این اپلیکیشن توسط متخصص‌های زیبایی اندام طراحی و تأیید شده است؛ اما، ناگفته نماند نصب این اپلیکیشن به‌تنهایی ممکن است برای سلامت شما خطرآفرین باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما این اپلیکیشن را در مشورت با پزشک یا مربی متخصص استفاده کنید تا بتوانید با درک بهتری از شرایط فیزیکی خود ورزش کنید.

۲- مجموعه آیکون Entiner

مجموعه آیکون‌ها همیشه بهترین راه برای ایجاد تنوع در رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی به‌شمار می‌روند و اکثر کاربران هرازگاهی برای جلوگیری از یکنواختی با نصب یک مجموعه آیکون، ظاهر گوشی خود را به‌کلی تغییر می‌دهند. مجموعه آیکون Entiner مجموعه‌ای از آیکون‌های زیبا با گرافیک جذاب هستند که با نصب یک لانچر به‌غیراز لانچر پیش‌فرض گوشی، قابل استفاده خواهند بود. این برنامه بیش‌از ۱٬۳۵۰ آیکون با کیفیت ۱۹۲×۱۹۲ فراهم می‌کند که با بسیاری از لانچرها سازگاری دارند. علاوه‌براین، کاربران به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد تا آیکون‌های جدید به برنامه اضافه شوند. یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره‌ی این برنامه باید به آن اشاره کرد، نبود تبلیغات در آن است.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

مجموعه آیکون Entiner با لانچرهایی اعم از: Apex، ADW، Go، TSF، Nova و چندین لانچر دیگر سازگاری دارد. برای اجرای این برنامه باید لانچر نصب شود و به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم شده باشد، حال مجموعه آیکون را در لانچر اضافه شود. سپس، در تنظیمات لانچر، صفحه‌ی هوم را روی حالت پرتره ۴×۵ قرار دهید، قسمت Drawer را روی پرتره ۴×۶ بگذارید و شفافیت پیش‌زمینه را بین ۰ تا ۱۰ درصد ذخیره کنید. اکنون به بخش Dock بروید و تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید. در بخش تنظیمات پیشرفته نیز اندازه‌ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد و فونت آیکون را روی System قرار دهید.

۳- اپلیکیشن Correlate

اپلیکیشن Correlate یک برنامه‌ی پزشکی برای ردیابی مشکلات احتمالی در سلامت است. درواقع این اپلیکیشن ازطریق جمع‌آوری اطلاعات عادت‌های روزانه کاربر و ارتباط آن‌ها با علائم، به کاربر هشدار می‌دهد که ممکن است دچار بیماری شده باشد و برای اطمینان از سلامت خود درصورت ادامه‌ی علائم، حتما به پزشک مراجعه کند. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل ارائه‌ی Health Book و Therapy Journal و گزارش‌های دارویی می‌شود که علائم و داروهایی که مورد مصرف قرار دارد را می‌توان ثبت کرد. مهم‌ترین بخش این برنامه گزارش عادت‌های روزانه و برنامه‌ی تغذیه‌ای کاربر است. کاربر می‌تواند روزانه غذاهای مصرفی خود را ثبت کند تا ببیند در یک ماه، بیشتر چه موادغذایی مصرف کرده است و نسبت‌به تغییر عادت غذایی خود اقدام کند. بسیاری از ما بدون درنظر داشتن این موضوع، ممکن است عادات غذایی ناسالمی را در طول زندگی شکل بدهیم که درنهایت موجب آسیب‌های جدی در درازمدت خواهد شد.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

برای مثال می‌توانید مصرف آب روزانه را در این برنامه ثبت کنید و در پایان روز نتیجه را بررسی کنید تا ببنید آیا به تعهدات خود نسبت‌به مصرف ۸ لیتر آب عمل کرده‌اید یا خیر؟ سایر ویژگی‌های اپلیکیشن شامل ثبت گزارش خواب، گزارش اضطراب، گزارش آلرژی، درد و... می‌شود. بنابراین، استفاده از این برنامه می‌تواند گزارشی جامع از ساختار روزانه یا هفتگی و ماهانه‌ی کاربر فراهم کند.

۴- مجموعه آیکون Famver

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

مجموعه‌ی آیکون Famver برای ایجاد تنوع در رابط کاربری گوشی هوشمند کاربرد دارد و با ارائه‌ی بیش‌از ۱٬۱۵۰ آیکون متفاوت، محدوده‌ی وسیعی از تغییرات را برای کاربر فراهم کند. تمام آیکون‌های این برنامه به‌صورت وکتور بازطراحی شده است و با لانچرهای مختلفی سازگاری دارند. علاوه‌براین، مجموعه آیکون به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی خواهد داشت. کاربران می‌توانند در صورت نیاز، آیکون‌های اختصاصی خود را درخواست کنند. استفاده از این مجموعه آیکون نیاز به تنظیمات مشابه مجموعه آیکون Entiner دارد: البته با این تفاوت که باید اندازه‌ی آیکون در بخش تنظیمات پیشرفته روی ۱۰۰ درصد قرار داده شود. از این مجموعه آیکون FullHD می‌توانید روی لانچرهای مختلفی ازجمله Apex، ADW، Nova و... استفاده کنید.

۵- بازی ABC Memory Match

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

بازی ABC Memory Match یک بازی فکری برای تقویت حافظه‌ی تصویری است؛ همچنین قدرت تمرکز افراد را نیز به چالش خواهد کشید. طریقه‌ی بازی بسیار ساده است، فقط باید تصاویر مشابه را با یکدیگر انتخاب کنید. این بازی برای تمام سنین مناسب است؛ اما از نظر ظاهری احتمالا بیشتر برای کودکان جذابیت داشته باشد و بتواند آن‌ها را سرگرم کند. این بازی فکری دارای ۶ سطح از آسان به سخت است و هرچه به مراحل بالاتری می‌رسید با چالش‌های بیشتری مواجه خواهید شد. در مراحل ابتدایی تعداد عکس‌ها بسیار محدود و پیدا کردن عکس مشابه آسان است: اما با افزایش تعداد عکس‌ها، حافظه‌ی کاربر کاملا به چالش کشیده می‌شود.

۶- اپلیکیشن ProShot

اپلیکیشن ProShot یک برنامه‌ی عکاسی حرفه‌ای است که تمام امکانات لازم برای تنظیم دستی دوربین را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران گوشی‌ آیفون با کمک این برنامه می‌توانند تنظیمات دوربین را مانند دوربین‌های DSLR دردسترس داشته باشند و بتوانند باتوجه‌به شرایط محیطی بهترین عکس را ثبت کنند. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تنظیم ISO، تنظیم فوکوس، سرعت شاتر، تنظیم تراز رنگ سفید اشاره داشت. همچنین، کاربران می‌توانند عکس‌های خود را با فرمت RAW ذخیره کنند. علاوه‌بر عکسبرداری حرفه‌ای، این برنامه امکان فیلم‌برداری حرفه‌ای را نیز فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن درحالت‌های مختلف اعم از خودکار، P، M، C1 یا C2 تصویربرداری کنند.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه امکان اعمال تغییرات درحین استفاده از برنامه است. فرض کنید درحال تصویربرداری از منظره‌ای هستید و میزان نور رفته‌رفته درحال تغییر است؛ بنابراین باید تنظیمات را نیز براساس نیاز خود تغییر دهید تا تصویر بهتری ضبط شود. با کمک این برنامه می‌توانید در لحظه تغییرات ضروری را اعمال کنید.

۷- اپلیکیشن Strongify Workout Tracker

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

اپلیکیشن Strongify Workout Tracker همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه‌ی ورزشی روزانه است. این اپلیکیشن کاربری ساده‌ای دارد و به کاربر کمک خواهد کرد عادت روزانه‌ی ورزش ایجاد و سلامت فیزیکی خود را با انجام ورزش تضمین کند. همچینین، تهیه‌ی گزارش از فعالیت‌های روزانه باعث می‌شود بتوانید با تعریف اهداف، نظم بهتری ایجاد کنید و انگیزه‌ی خود را برای ادامه‌ی راه افزایش دهید. ازطریق این اپلیکیشن می‌توان عملکرد خود را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی کنید و به‌راحتی به اهداف خود دست یابید. وجود تقویم در این برنامه تراکم فعالیت‌های فیزیکی را در قالب یک گزارش نشان می‌دهد. علاوه‌براین، ازنظر زیبایی ظاهری نیز می‌توان با استفاده از تم‌های مختلف، اپلیکیشن را طبق سلیقه‌ی خود تغییر دهید.

۸- اپلیکیشن YoPuppet: AR Hand Puppet Show

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (18 تیر)

اپلیکیشن YoPuppet یک برنامه برای سرگرمی است که با کمک واقعیت افزوده به شما امکان می‌دهد با دستان خود نمایش عروسکی اجرا کنید. با این برنامه می‌توان نمایش عروسکی با حضور شخصیت‌های مختلف به‌صورت مجازی برگزار کرد و با استفاده از قابلیت تغییر صدا نیز، باتوجه‌به شخصیتی که درنظر دارید، جذابیت بیشتری به نمایش خود بدهید. یکی از بهترین کاربردهای این برنامه می‌تواند در تعریف قصه برای کودکان باشد یا آموزش مسائل مختلف برای کودکان توسط معلم‌ها یا مربیان مهدکودک‌ها، تا توجه بچه‌ها را بیشتر جلب موضوع کنند و علاوه‌بر سرگرم شدن آن‌ها، تجربه‌ی آموزشی بهتری برای‌شان رقم بزنند.

اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد