مسابقه تئاتر رضوی در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد


مسابقه تئاتر رضوی در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

حضوری از اجرای مسابقه تئاتر رضوی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری مسابقه تئاتر رضوی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: این مسابقه که روز گذشته پایان یافت با موضوع امام رضا (ع) برنامه ریزی و فراخوان داده شده بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با اشاره به شیوه اجرای این مسابقه افزود: برای شرکت در این مسابقه، داستانی تعیین شده بود که علاقمندان برای شرکت در مسابقه باید آن را به شیوه تئاتر اجرا می کردند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه بعد از مطالعه این داستان کوتاه و اجرای آن در قالب یک ویدئو و ارسال به دبیرخانه مسابقه تئاتر رضوی در این برنامه شرکت کردند.

حضوری با اشاره به استقبال اعضای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» از برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان به صورت کوتاه و زمان یک دقیقه و 30 ثانیه تعیین شده بود.

وی با اشاره به اینکه نتایج این مسابقه به زودی اعلام می شود، خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در این مسابقه تئاتر که به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) برگزار شد، جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با قدردانی از عوامل برگزار کننده این مسابقه فرهنگی هنری، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، برگزاری برنامه های متنوع در برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» قرار گرفته است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی