899 کهگیلویه و بویراحمدی در آزمون استخدامی شرکت می کنند 


899 کهگیلویه و بویراحمدی در آزمون استخدامی شرکت می کنند 

یاسوج- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 899 نفر در این استان در آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی شرکت می کنند. 

سید محمدقائم کاظمی بیدک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون استخدامی مربوط به سه دستگاه اجرایی شامل نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران است.

وی افزود: زمان برگزاری این سه آزمون در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت و همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۳۰ نفر از شرکت کنندگان در این سه آزمون در استان مرد و ۳۶۹ نفر نیز زن هستند.

کاظمی بیدک عنوان کرد: فرآیند برگزاری این سه آزمون و ورود داوطلبان از ساعت هشت صبح آغاز می شود و مدت زمان لحاظ شده برای آنها نیز ۱۲۰ دقیقه است.

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان در این سه آزمون برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا ملزم به رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش خواهند بود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدابیر و تمهیدات لازم نیز در این زمینه در استان اندیشیده شده است.

کاظمی بیدک اظهار داشت: باجه رفع نقص برای این سه آزمون در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت پیش بینی شده است.

وی افزود: داوطلبان این سه آزمون در کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نقص می توانند در یاسوج به جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان فرعی پنج سالم آباد، نزد آقای کریمی با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱، در دهدشت به مرکز آموزش‌ های تخصصی جهاد دانشگاهی واقع در میدان مرکزی شهر، روبه روی کمیته امداد امام خمینی (ره)، نزد آقای دانایی با شماره تلفن ۰۹۱۶۹۱۳۱۳۵۰ و در دوگنبدان نیز به مرکز جهاد دانشگاهی واقع در کوچه بلادیان، جنب مسجد بیت العباس، نزد آقای کمایی با شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۲۳۲۸۶ مراجعه کنند.

کاظمی بیدک بیان کرد: باجه رفع نقص در روز برگزاری این سه آزمون نیز در محل آنها دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس