عکسبرداری زمین های کشاورزان کشور با پهپاد و هواپیماهای خدمات ویژه


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی گفت: عملیات عکسبرداری هوایی اراضی کشاورزی کشور با استفاده از ظرفیت هواپیمایی خدمات ویژه، پهپادها و تکنولوژی روز انجام می شود.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور به امضا رسید. به منظور گسترش همکاری و ضرورت توسعه همه جانبه و هم افزایی توان و امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت های در اختیار طرفین، این تفاهم نامه بین شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی به نمایندگی سید محمد مجابی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور به نمایندگی علیرضا اورنگی به عنوان رئیس سازمان منعقد شد.

در این نشست، علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور بر اهمیت اجرای کاداستر اراضی کشاورزی برای رفع تداخلات اراضی دولتی و مردم تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی نیز در این نشست، ضمن اظهار خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه با سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: در این تفاهم نامه، عملیات عکسبرداری هوایی با استفاده از ظرفیت هواپیمایی خدمات ویژه، پهپادها و تکنولوژی روز انجام خواهد گرفت.

سیدمحمد مجابی در ادامه با برشمردن اهداف این تفاهمنامه به تهیه اُرتو فتو به منظور تهیه نقشه 1 در 2000 از اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این زمینه همکاری لازم در تهیه نقشه‌های هوایی و سایر موضوعات مورد درخواست از سوی سازمان امور اراضی با توجه به امکانات در اختیار شرکت خدمات مادر تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر