ستاره پیشین استقلال در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران


ستاره پیشین استقلال در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران

با جدایی سیروس پورموسوی از مربیگری تیم ملی جوانان فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف سرمربی این تیم را مشخص نکرده درحالی که دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می شود. نوشته ستاره پیشین استقلال در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره پیشین استقلال در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران

سهراب بختیاری زاده در رادار سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
ستاره پیشین استقلال در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران

با جدایی سیروس پورموسوی از مربیگری تیم ملی جوانان فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف سرمربی این تیم را مشخص نکرده درحالی که دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با انصراف سیروس پورموسوی از سرمربیگری تیم ملی جوانان وضعیت کادرفنی این تیم در فاصله دو ماه مانده تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا نامشخص است.

درحالی که پورموسوی از اسفند سال گذشته اعلام کرده بود که دیگر نمی خواهد در تیم ملی جوانان بماند معلوم نیست که چرا فدراسیون فوتبال زودتر به فکر تعیین تکلیف برای کاردفنی تیم جوانان نکرده و اکنون در فالصه دو ماه مانده به مسابقات تازه قرار است کادرفنی این تیم مشخص شود.

کمیته فنی فدراسیون گزینه های مختلفی را در این مدت مورد بررسی قرار داده که یکی از آنها علیرضا منصوریان بود اما وی این سمت را قبول نکرد.

به تازگی فدراسیون مذاکراتی با سهراب بختیاری زاده داشته است اما ظاهرا وی از تیم رایکای بابل در دسته اول هم پیشنهاد دارد و هنوز جواب قطعی به فدراسیون نداده است.

از سوی دیگر مسئولان فدراسیون این پیشنهاد را به اکبر محمدی رئیس کنونی کمیته جوانان هم داده است اما وی تا این لحظه این پیشنهاد را قبول نکرده است و اگر وی این سمت را قبول نکند شانس بختیاری زاده از سایر گزینه ها برای قبول این هدایت بیشتر است.

به نظر می رسد هر روزی که می گذرد فرصت برای آماده سازی تیم جوانان از دست می رود. آن هم در شرایطی که تیم جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات با تیم های قطر، عراق و بحرین همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته