پاسخ استاندار خوزستان به نماینده آبادان در مجلس قرائت شد


پاسخ استاندار خوزستان به نماینده آبادان در مجلس قرائت شد

 تهران-ایرنا- استاندار خوزستان در پاسخ به نطق نماینده آبادان  نوشت: حضور شبانه روزی اینجانب و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان خوزستان در نقاط مختلف و روستاهای سیل زده و پیگیری مشکلات و مسائل آنها به صورت میدانی موجب تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین موهبت میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی – چهارشنبه- نامه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان را در پاسخ به نطق یکی از نمایندگان در هفته گذشته دریافت کردیم طبق آئین نامه مجلس در صحن قرائت می شود.

در نامه استاندار خوزستان خطاب به رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: در نطق یکی از نمایندگان مردم شریف آبادان جناب آقای سید محمد مولوی اشارات مستقیم به مدیریت استان شده و مطالب خلاف واقعی به این جانب نسبت داده شده است که نه از باب دفاع از خویش بلکه از جهت دفاع از مدیران خدوم، تلاشگر و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار استدعا دارم با استناد به ماده ۷۴ آئین نامه داخلی مجلس موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی از تریبون مجلس قرائت گردد.

در ادامه نامه استاندار خوزستان خطاب به نمایندگان آمده است: سیل بی سابقه خوزستان خودساخته نبود، همزمان با خوزستان در سایر نقاط کشور هم به دلیل بارش های کم سابقه چنین پدیده ای رخ داده اما در قرن اخیر خوزستان شاهد چنین حجم آورد آبی در یک سال بارشی نبود. با این وجود حادثه طبیعی فرصتی برای بروز و نمود حضور، همدلی و همراهی مدیران، جوانان و مردم خودساخته تبدیل شد که موجب افزایش سرمایه اجتماعی در استان شد و همگان باید در جهت صیانت و تقویت سرمایه اجتماعی اهتمام بورزند، نه آنکه با طرح مسائلی خلاف مانند سیل خودساخته به امنیت ملی آسیب بزنند.

در این نامه آمده است: با شکل گیری سرمایه اجتماعی و فرهنگی با خدمات دولت و مجموعه نظام برای جبران خسارت وارده بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این پدیده خطرآفرین به سیل برکت و همدلی مبدل شد و پس از اجازه کشت نامحدود تابستانه در این منطقه حلاوت و شیرینی در دل ساکنان مناطق چندین برابر شد.

استاندار خوزستان در این نامه افزود: حضور شبانه روزی اینجانب و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان خوزستان در نقاط مختلف و روستاهای سیل زده و پیگیری مشکلات و مسائل آنها به صورت میدانی و پیشبرد بازسازی و نوسازی منازل و زیرساخت های مختلف و آسیب دیده از سیل موجب تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین موهبت میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

ادامه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا