مشکل اصلی جامعه تنیس، اجاره بالای زمین‌ها است


مشکل اصلی جامعه تنیس، اجاره بالای زمین‌ها است

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: مشکل اصلی جامعه تنیس، باشگاه‌داران و مربیان، اجاره بالای زمین‌ها است.

فرشید زیدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات تنیس استان، اظهار کرد: قبل از عید فعالیت‌های تنیس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و یک ماه است که فعالیت‌های این رشته از سر گرفته شده است. تنیس یکی از کم‌خطرترین ورزش‌هایی است که از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده است و با تمام سختی‌ها سعی می‌کنیم تنیس استان را پیش ببریم.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه تنیس اصفهان و حتی کشور اجاره زمین‌ها است چرا که مالکیت این زمین‌ها در اختیار سازمان‌های مختلفی از قبیل ارتش و شهرداری است. متأسفانه سال به سال این اجاره‌ها در حال افزایش است و باشگاه‌دار مجبور می‌شود کرایه زمین‌ها را افزایش دهد و متأسفانه هر چه جلوتر می‌رویم ورزش تنیس گران‌تر می‌شود.

زمین‌های تنیس شهرداری رایگان در اختیار مردم گذاشته شود

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان، تصریح کرد: زمین‌هایی که در اختیار شهرداری و در پارک‌ها ساخته شده است باید به شکل رایگان در اختیار مردم و علاقه‌مندان به این رشته گذاشته شود، اما متأسفانه هر سال این زمین‌ها را به مزایده می‌گذارند و قیمت‌ها را روز به روز بالاتر می‌برند که در نتیجه تنیس و حتی رشته‌های دیگر ورزشی را با این اجاره‌های بالا رو به نابودی می‌برند.

روز به روز قیمت راکت و توپ تنیس بالاتر می‌رود

زیدی گفت: بنابراین مشکل اصلی جامعه تنیس، باشگاه‌داران و مربیان، اجاره بالای زمین‌ها است. با بالا رفتن قیمت دلار به این دلیل که اکثر لوازم تنیس خارجی است و در ایران ساخته نمی‌شود روز به روز قیمت راکت و توپ تنیس بالاتر می‌رود و هرچه زمان می‌گذرد از جمعیت علاقه‌مندان به این رشته مفرح کاسته و محدود به یک قشر خاصی از جامعه می‌شود.

هیئت تنیس هیچ ابزاری از لحاظ سخت‌افزاری ندارد

وی ادامه داد: هیئت تنیس استان اصفهان یک مجموعه ورزشی در ورزشگاه انقلاب در اختیار داشت که متأسفانه اداره کل تربیت‌بدنی این ورزشگاه را به مزایده گذاشت و شخصی در این مزایده برنده شد و هم‌اکنون این هیئت هیچ ابزاری از لحاظ سخت‌افزاری در اختیار ندارد و چون مقدرای درآمد از این ورزشگاه داشتیم الان همین درآمد را هم نداریم. بنابراین هیئت تنیس نه درآمدی دارد و نه زمینی که بتواند در آن مسابقه‌ای برگزار کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید