اجرای 520 طرح عمرانی توسط شهرداری یزد در سال جاری


اجرای 520 طرح عمرانی توسط شهرداری یزد در سال جاری

شهردار یزد با بیان این‌ که استفاده از منابع دولتی برای پیشبرد طرح‌های زیست محیطی و حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات شهرداری یزد از مجموع مدیریت ارشد استان است، گفت: اجرای 520 عنوان طرح عمرانی از جمله برنامه‌های شاخص شهرداری یزد برای امسال است.

«جمال‌الدین عزیزی» صبح امروز ۱۸ تیرماه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد که به صورت همزمان و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان در مرکز مانیتورینگ شهرداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از تعداد کل طرح‌های در دستور کار، ۲۲ طرح بهره‌برداری و هفت طرح آغاز عملیات اجرایی آنها انجام می‌شود.

وی صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال را از جمله ویژگی‌های این مهم دانست و افزود: طرح‌های ترافیکی و اصلاح میدان شهدای محراب و دو زیرگذر ۶۳ و آرمان تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری رسید که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم افتتاح میسر نبوده بدون این افتتاحیه وارد چرخه ارائه خدمت شدند.

شهرداری یزد در ادامه مجموع طرح‌های عمرانی مدیریت شهری یزد در سال ۹۹ را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: طرح‌های در دستور کار ۵۲۰ عنوان طرح را شامل و نیمی از آنها شامل ساخت طرح‌های جدید است.

عزیزی با بیان این‌که مهمترین چالش امسال شهرداری یزد و دیگر شهرداری‌های استان تأمین منابع مالی مورد نیاز است، تصریح کرد: شیوع کرونا ویروس تحقق کامل درآمد پیش بینی شده در شهرداری‌ها با چالش جدی مواجه کرده است.

این مسئول با اشاره به کاهش درآمد شهرداری یزد در سال جاری، تأکید کرد: استفاده از منابع دولتی در موضوعات زیست محیطی و حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات مدیریت شهری یزد از مجموع مدیریت ارشد استان است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز ثبت جهانی یزد، خاطرنشان کرد: امروز ۱۸ تیرماه سالروز ثبت جهانی یزد است و شهرداری در این خصوص اقدامات قابل قبولی انجام داده که با مشارکت اصحاب رسانه به اطلاع مردم دارالعباده می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز