برخورد قضایی با بانیان مراسم عزا و عروسی در رزن و درگزین


برخورد قضایی با بانیان مراسم عزا و عروسی در رزن و درگزین

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان های رزن و درگزین گفت: در صورت برگزاری مراسم عزا و عروسی در این دو شهرستان با بانیان مراسم برخورد قضایی صورت می گیرد.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در راستای پیشگیری از کروناویروس برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در شهرستان های رزن و درگزین ممنوع است، اظهار کرد: در صورت برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی با بانیان مراسمات برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت دستگاه قضا محسوب می شود که جزء حقوق عامه بوده و در تلاش هستیم تا این مطالبه به درستی تحقق یابد، از مردم خواست تا با رعایت نکات بهداشتی از شیوع کروناویروس جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان رزن هم با بیان اینکه وضعیت شیوع کروناویروس در شهرستان رزن خوب نیست، گفت: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و شیوع بیشتر کرونا تمام محدودیت هایی که در اوایل فروردین ماه در شهرستان وجود داشت، دوباره اعمال می شود.

سیدرضا سلامتی با اشاره به اینکه مردم در صورت امکان از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کنند، افزود: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به آنها هیچ گونه خدماتی ارائه نمی شود و استفاده از ماسک برای کارمندان ادارات الزامی است‌.

فرماندار شهرستان درگزین نیز با قدردانی از همکاری و تعامل مردم این شهرستان در عدم برگزاری تجمعات گفت: مردم شهرستان درگزین از زمان شیوع کرونا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی تعامل زیادی با ستاد پیشگیری از شیوع کرونا داشته اند.

علی‌اصغر ناظری‌پور با بیان اینکه برگزاری هر گونه تجمع برای برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان ممنوع است، افزود: تنها با تعامل و همکاری مردم می توان از شیوع کرونا جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در تمامی ادارات و مکان های عمومی رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است، از مردم درخواست کرد تا در صوت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی