ماموریت استاندار به جهاد دانشگاهی مازندران


ماموریت استاندار به جهاد دانشگاهی مازندران

طی نشستی که استاندار مازندران با محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی این استان، صورت گرفت، برخی دغدغه های استانی مطرح شد.

احمد حسین‌ادگان استاندار مازندران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و توسعه ای می‌تواند در حل مسائل استان نقش سازنده ای داشته باشد، خواستار ورود جهاد در برخی ماموریت های مهم استان شد.

حوزه های مهمی از جمله مدیریت پسماند به کمک نهادهای دیگر در قالب یک تیم، مدیریت کیفیت نان و کاهش ضایعات بوده بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران است.

موضوع نان و کیفیت آن یکی از دغدغه های استاندار مازندران بوده که این ماموریت به جهاد دانشگاهی سپرده شد تا تمام ابعاد آن بررسی و پیشنهادات عملیاتی آن از سوی جهاد تدوین شود.

استاندار مازندران در این نشست خواستار ارائه برنامه های جهاد دانشگاهی شد تا همپوشانی لازم با برنامه های استان صورت گیرد.

در ادامه محمد رضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، ضمن بیان توانمندی‌ها و حسن انجام کار جهاد دانشگاهی در ماموریت های محوله ملی و استانی با بهره مندی از نیروهای نخبه، آمادگی جهاد دانشگاهی مازندران را به عنوان یک نهاد واسطه توسعه ای در ورود به حل مسائل استان با رویکرد شتابدهی و کمک به نحوه ورود به حل مشکلات استان را اعلام کرد.

وی ضمن بیان برخی ماموریت های پیش روی جهاد، دغدغه برای کمک به رفاه مردم استان را از اولویت های جهاد دانشگاهی مازندران برشمرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران