معاون فرماندارگناوه: شرکت‌های نفتی در بهسازی راه‌های روستایی همکاری کند


معاون فرماندارگناوه: شرکت‌های نفتی در بهسازی راه‌های روستایی همکاری کند

گناوه - ایرنا - معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: شرکت‌های نفتی مستقر در این شهرستان در بازسازی و بهسازی راه‌های ارتباطی روستاها همت و همکاری ویژه کنند.

سروش گرمسیری نژاد روز چهارشنبه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزود: مجموعه نفتی مستقر در شهرستان نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود بویژه در روستاهای همجوار محل عبور تاسیسات نفتی همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشد.

وی گفت: ایمن‌سازی لوله‌ها توسط شرکت نفت برای حفاظت و مراقبت و اجرای بازسازی مسیرهای ارتباط برخی روستاها و محورهای اصلی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه با تبریک هفته شهرداری و دهیاری‌ها از زحمات این مجموعه تقدیر کرد و اظهارداشت: برنامه‌ریزی لازم توسط دهیاران در حوزه عمران و توسعه روستا همراه با رعایت قوانین و مقررات مرتبط در این حوزه لازم است و مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این بازدید که بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه حضور داشتند از برخی پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی سرکشی و با روستاییان دیدار و مشکلات آنان بررسی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در جوار تاسیسات مهم نفتی کشور واقع و چندین شرکت وابسته به آن در منطقه فعال هستند و عمده مایحتاج خود را از این شهرستان خریداری و تامین می‌کنند.

این شهرستان علاوه بر همجواری با تاسیسات و شرکت‌های نفتی، در مسیر خطوط لوله‌های انتقال نفت خام در بستر دریا به پایانه نفتی جزیره خارگ نیز قرار دارد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد