آخرین وضعیت آب و هوا در 18 تیر/ وزش باد در نواحی مرکزی و جنوبی کشور


طی سه روز آینده در استان‌های واقع در نواحی شمال، شمال غربی، مرکزی و جنوبی کشور افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شمال غرب کشور، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل,کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز در شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق استان فارس، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

اخبار اجتماعی- این شرایط روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برای استان های واقع در شمال غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان رخ خواهد داد.

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است ولی همزمان با افزایش دما در برخی ساعات، هوا آلوده می‌شود.

همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

دریای عمان مواج است

شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج است، از امروز تا پنجشنبه در نوار شرقی کشور وزش باد همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد و جمعه تا یکشنبه هفته آینده سرعت باد افزایش یافته و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین منطقه زابل با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود.

طی دو روز آینده در نوار شمالی کشور افزایش ۳ تا ۴ درجه دما و از هفته آینده کاهش نسبی حدود ۳ تا ۶ درجه دما پیش بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی