فرماندار صحنه: خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات ارایه نمی‌شود


فرماندار صحنه: خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات ارایه نمی‌شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار صحنه استفاده از ماسک را برای تمامی کارمندان ادارات و نهادها، بانک‌ها و صنوف و واحدهای خدماتی و همچنین ارباب رجوع ضروری دانست و گفت: به کسانی که بدون ماسک به ادارات مراجعه کنند خدماتی ارایه نمی‌شود.

علیرضا حیدری عصر سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا صحنه در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: دستگاه‌های اجرایی و مردم فهیم شهرستان باید دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

وی در خصوص دورکاریکارکنان اداری نیز گفت: کسانی‌که بیماری های زمینه ای دارند یا دارای علایم مشکوک به کرونا هستند نیز می توانند بدون حضور در اداره و از طریق دورکاری امور اداری را انجام دهند.

حیدری با بیان اینکه هیچ دارو یا موادغذایی خاصی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، گفت: استفاده از ماسک از ۱۵ تیر در اماکن عمومی، اداری و سایر مکان ها الزامی است و شهرستان ها با وضعیت قرمز باید این الزام را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند که شهرستان ما هم نیز جزو ۱۲ شهرستان قرمز استان است.

فرماندار صحنه در پایان بااشاره به فوت چندین نفر در شهرستان بر اثر کرونا، باتاکید بر اینکه عروسی‌ها و مجالس عزا زنگ خطر بزرگی برای شیوع مجدد ویروس کرونا است، اظهار داشت: برگزاری آیین ها و تجمع‌های انسانی کانونی بزرگ برای انتشار ویروس کرونا است.

او گفت: بروز همه‌گیری در این آیین ها، تلاش چندماهه کادر بهداشت و درمان و زحمات سایر ارگان‌ها را هدر می‌دهد که عموم مردم باید با رعایت بهداشت فردی، پایبندی به فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شرکت در تجمعات این همراهی را تا مهار کرونا ادامه دهند.
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.
دکتر سیما سادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

او گفت: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...