پارسال 50 میلیارد ریال برای برنامه‌های فرهنگی گلستان هزینه شد


پارسال 50 میلیارد ریال برای برنامه‌های فرهنگی گلستان هزینه شد

گرگان -ایرنا - استاندار گلستان گفت که پارسال حدود 50 میلیارد ریال از اعتبارات استان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اختصاص یافت که امیدواریم نتیجه بلند مدت توجه به این بخش، کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری گلستان، هادی حق شناس در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این استان با اشاره به سختی های کار در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: این اقدامات سخت و نیازمند زمان طولانی است اما تاثیرات قابل توجهی در جامعه خواهد داشت

وی با اشاره به فعالیت دانش آموزان گلستانی در دوران شیوع کرونا گفت: بر اساس گزارشات ارایه شده توسط آموزش و پرورش ۹۴ درصد دانش آموزان استان با استفاده از سامانه شاد و آموزش های صداوسیما از دروس در زمان شیوع کرونا استفاده کردند و ۶ درصد دیگر در زمان بازگشایی یک ماهه مفاهیم درسی را فرا گرفتند.

وی افزود: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا باید اقدامات لازم را برای پوشش تمامی دانش آموزان انجام دهیم تا هیچ دانش آموزی از جریان آموزش عقب نماند.

استاندار گلستان با اشاره به وجود برخی آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بانک اطلاعاتی از مناطقی که در آن خودکشی شیوع بیشتری دارد را تهیه کند تا با اقدامات لازم این آسیب اجتماعی را به حداقل برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت