وقوع جرایم خشن در استان اردبیل بسیار کم است


وقوع جرایم خشن در استان اردبیل بسیار کم است

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: این استان در حوزه جرایم جدی و مهم از امنیت خوبی برخوردار است و وقوع جرایم خشن مهم نیز بسیار کم و یا ناچیز است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، ناصر عتباتی در نشست مشترک مدیران عالی قضایی استان با فرماندهی انتظامی استان و مسوولان نظامی و انتظامی از تلاش مجموعه انتظامی استان بویژه پلیس‌های تخصصی قدرانی کرد و تامین امنیت پایدار را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه آنها دانست.

او اظهارداشت: کسب عنوان استان امن در سایه تلاش‌ها و اقدامات هماهنگ مجموعه قضایی و نهادهای نظامی و انتظامی محقق شده و امیدواریم استمرار و تداوم این تعاملات و همکاری‌ها بیش از پیش در کسب رضایتمندی عمومی مردم موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت یک امر فرا قوه‌ای و یک کار علمی و تخصصی است، افزود: امنیت پایدار در گرو همکاری، تعامل، هم‌افزایی همه آحاد مردم و تمامی مجموعه‌های استانی و نیز در سایه کالبدشکافی علمی علل بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی برای یافتن راهکارهای مقابله با آنها محقق می‌شود.

عتباتی بر لزوم نظارت دقیق و مستمر درون‌سازمانی تاکید کرد و گفت: اگر نظارت‌های درون‌سازمانی به نحو مطلوب و با دقت زیاد صورت بگیرد مسلما از بروز بسیاری از تخلفات و جرایم پیشگیری خواهد شد.

وی تشریح کرد: پلیس و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر است فعالیت خود را در چهارچوب ضوابط قانونی با تاثر از روابط اخلاقی به نحو احسن و با حفظ و رعایت کرامت‌های انسانی انجام می‌دهد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین پیش‌بینی را مقدم بر پیشگیری دانست و گفت: هرچند پیش‌بینی مسائل و مشکلات احتمالی قبل از حادث شدن آن با همفکری، اتحاد و تعامل زمینه بروز بسیاری از جرایم و تخلفات را می‌گیرد، لذا اقدام بموقع و سریع در انجام ماموریت‌های انتظامی به عنوان یک اصل مهم و غیرقابل انکار در انجام احسن ماموریت‌های پلیس مدنظر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها