خدمت کریمانه در اولویت برنامه های دهه کرامت 


خدمت کریمانه در اولویت برنامه های دهه کرامت 

مهدی صالحی نودژ گفت: در دهه کرامت اولویت برنامه های کانون را به کمک به محرومین اختصاص دادیم و در همین راستا طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کردیم.

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت و سایر برنامه های جمعی نبود بنابراین اولویت برنامه های کانون را به کمک به محرومین اختصاص دادیم و در همین راستا طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان افزود: به همین منظور با همکاری اعضای کانون ۲ خانواده نیازمند شناسایی شدند، یکی از این خانواده ها مدت ۲ سال بود که به دلیل خرابی کولر و عدم پرداخت هزینه تعمیر آن از نعمت وسیله سرمایشی در تابستان بی بهره بودند بنابراین با مشارکت اعضای کانون مبلغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تهیه و با این مبلغ کولر آنها تعمیر شد.

وی عنوان کرد: همچنین به یکی دیگر از این خانواده ها که بیماری در منزل دارند و در پرداخت هزینه درمان آن با مشکل مواجه می باشند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک شد.

صالحی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت برگزاری پویش فدای دخترم بود که بر همین اساس اعضای کانون منازل خود را متناسب با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر تزئین کرده و این روز را جشن گرفته و تصاویر آن را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان ابراز کرد: از دیگر برنامه های کانون برگزاری ختم صلوات و قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و هدیه به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) بود که توسط بانوان عضو کانون به صورت مجازی اجرا شد.

وی در خاتمه بیان کرد: هم زمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام پویش سلام بر امام اجرا شد و به همین منظور اعضای کانون صلوات خاصه و زیارت امین الله را در منازل خود قرائت کرده و تصاویر کلیپ های آن را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کردند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...