صنوف آلاینده بیرجند از شهر جمع‌آوری می‌شوند


صنوف آلاینده بیرجند از شهر جمع‌آوری می‌شوند

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدصادق معتمدیان، در جلسه بررسی مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بر تکمیل زیرساخت‌های سایت صنوف آلاینده بیرجند تاکید کرد و افزود: در برنامه زمان‌بندی مشخص، تکمیل زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و آسفالت عملیاتی شوند و زمینه برای خروج هرچه زودتر صنوف آلاینده از بیرجند که یک مطالبه مردمی است، فراهم شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تاکید بر همراهی رسانه‌ها، گفت: شورای شهر و شهرداری بیرجند شرایط را برای اخذ پروانه ساخت و اِعمال تخفیفات بیشتر تسهیل کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت ویژه تا اجرای پروژه، تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تا اجرای پروژه نظارت دقیق را در دستور کار قرار داده و دفتر بازرسی استانداری هر ۱۵ روز، گزارش پیشرفت مصوبات جلسه را ارائه کند.

در این جلسه، مشکلات مربوطه توسط نمایندگان صنوف آلاینده تشریح شد و مدیران مسائل مربوط به انتقال صنوف آلاینده بیرجند به سایت کارگاهی را به تفصیل مورد بحث و تصمیم‌ گیری قرار دادند.

گفتنی است؛ پیش از این جلسه، استاندار خراسان جنوبی از منطقه کارگاهی انتقال صنوف آلاینده بازدید کرد و گفت: پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

با تکمیل پروژه منطقه صنوف کارگاهی، 2600 واحد آلاینده در 8 گروه صنفی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید