امسال 226 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادی ماکو ابلاغ شده است


امسال 226 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادی ماکو ابلاغ شده است

فرماندار ماکو گفت: اعتبارات ابلاغی شهرستان از محل ردیف های بودجه ای استان حدود 226 میلیارد ریال است.

حسین عباسی ۱۷ تیرماه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی ماکو، که در محل فرمانداری شهرستان ترتیب یافت، با تاکید بر لزوم نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبارات با توجه به شرایط سخت اقتصادی و درصد تخصیص ها گفت: در سال گذشته با توجه به مسائل افتصادی که در کشور حاکم بود از کل اعتبارات ابلاغی حدود ۵۰ درصد آن تخصیص یافت و توانستیم با تلاش و اهتمام جدی مسئولین تعدادی از طرح های عمرانی را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

فرماندار ماکو با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی شهرستان در سال جاری از محل منابع سرمایه ای، درآمد نفت و گاز، قانون استفاده از امکانات کشور و ۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده حدود ۲۲۶ میلیارد ریال است، اظهار کرد: تنها ۲۰ درصد اعتبارات کل کشور در استان و شهرستان ها توزیع می شود و ۸۰ درصد بودجه در سطح وزارتخانه ها متمرکز است.

به گفته وی لازم است مسئولین دستگاههای اجرایی و مدیران کل با پیگیری نسبت به جذب اعتبارات جهت اجرا و اتمام پروژه ها اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عباسی همچنین خاطر نشان کرد:از محل اعتبارات مصوب شهرستان ماکو در سال جاری ۶۱ پروژه در فصول مختلف پیشنهاد شده است که امیدواریم با تخصیص درصد بالایی از اعتبارات شاهد حل مشکلات در حوزه های مختلف باشیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا