صبحانه ورزشی 1399/4/18؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ بحران در پرسپولیس


صبحانه ورزشی 1399/4/18؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ بحران در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس تهدید به کناره گیری کرد.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/18؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

یحیی گل محمدی تهدید به استعفا کرد

سرمربی جوان پرسپولیس با تهدید به استعفا اعلام کرده که مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع تر رفع و رجوع شود چرا که کار کردن با ابن شرایط برای او و شاگردانش سخت است. گل محمدی معتقد است که اختلاف نظر میان اعضای سه نفره هیات مدیره مشکلاتی را وارد مجموعه تیمی او کرده و به همین دلیل تاکید کرده صورتی که طی روزهای آتی این موضوع برطرف نشود و تصمیمی از سوی وزارت ورزش برای اعضای هیات مدیره گرفته نشود، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

خبرهای دریافتی خبرنگار طرفداری حاکی از آن است که بازیکنان پرسپولیس از وضعیت مالی خود در این باشگاه حسابی شاکی هستند و خواسته‌شان این است که هر چه زودتر تکلیف پاداش‌های قبل و جریمه‌هایی که قرار بوده در قراردادشان لحاظ نشود، مشخص شود. آنها حتی چند روز پیش پست مشترکی را در این زمینه منتشر کرده و باشگاه خود را تهدید کردند که اگر مشکلات‌شان حل نشود، ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد. از این رو و با توجه به همین مسئله بازیکنان اصلی و بزرگتر پرسپولیس چند روز قبل و بعد از بازی با شاهین نزد یحیی گل‌محمدی رفته و از او خواستند در ماجرای رخ داده ازشان حمایت کند. به نظر می رسد مصاحبه امروز گل محمدی و تحت فشار قرار دادن باشگاه توسط او نیز به همین دلیلی است.

حال باید منتظر بود و دید واکنش رسولی پناه و همین طور وزارت ورزش به این اقدام یحیی گل محمدی چه خواهد بود.

سیدجلال حسینی چرا به باشگاه پرسپولیس رفت؟

در حالی که خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس در مقابل ساختمان این باشگاه حضور دارند تا اتفاقات این باشگاه را پوشش دهند، سیدجلال حسینی به محل آمد تا با حضور در ساختمان باشگاه، جلسه ای را با مدیران پرسپولیس برگزار کند.
این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون آینده سیدجلال وجود دارد و وضعیت مبهم درباره همکاری طرفین سبب شده بود تا هواداران پرسپولیس با نگرانی تحولات را دنبال کنند و برخی سایت ها نیز مدعی شوند که حضور حسینی در باشگاه به این موضوع مرتبط است. این درحالی است که خبرهای موثق دریافتی خبرنگار طرفداری حاکی از آن است که سیدجلال بابت مطالبات چند بازیکن به باشگاه رفته است.

داستان از این قرار است که چند بازیکن پرسپولیس از سال های قبل همچنان از پرسپولیس طلبکار هستند. نفراتی چون کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، خود سید جلال و علی علیپور از سال های قبل مبالغی را طلبکارند که کاپیتان سرخ ها امروز در محل باشگاه حاضر شد تا در مورد این طلب ها حرف بزند. گفتنی است که در این جلسه چند دقیقه ای باشگاه به حسینی قول داد که ظرف چند روز آینده این بخش از طلب ابن نفرات به حساب آن ها واریز می شود.

به هر روی جلسه امروز سیدجلال حسینی با سران باشگاه پرسپولیس به بازی کردن او و شایعاتی که پیرامون اختلاف گل محمدی با او شنیده می شود، هیچ ربطی نداشت.

استقلال برای فرار از محرومیت دست به دامن فیفا شد

وینفرد شفر و بویان دو خارجی سابق استقلال هستند که توانسته اند به ترتیب این باشگاه را به پرداخت 550 و 350 هزار دلار محکوم کنند و آبی باید به زودی پول آنها را پرداخت کنند.

مهدی عبدیان در مورد آخرین مهلت پرداخت پول بویان و شفر به رسانه طرفداری گفت:

واقعیت من دقیق نمی دانم و در جلسه هیئت مدیره روز گذشته هم آنقدر بحث های مختلف وجود داشت که نشد در این باره بحث کنیم.

او ادامه داد:

البته این را بگویم که حتما زمانی برای پرداخت باقی مانده است و ما هنوز فرصت داریم که این کار را انجام بدهیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت:

باشگاه دنبال فعال کردن بندی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا از فیفا زمان بگیرد. اگر فیفا با درخواست ما موافقت کند ما 3 ماه فرصت داریم تا این رقم را فراهم و به باشگاه تزریق کنیم.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 7 جولای 2020

کای هاورتس، هافبک 21 ساله و آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است اما اولویت اصلی او، حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. (گل)

جورجینیو، هافبک ایتالیایی و 28 ساله باشگاه چلسی، جایگاه خود را در تیم فرانک لمپارد از دست داده است و امکان جدایی او از چلسی وجود دارد. (گاردین)

ژروم بواتنگ، مدافع میانی 31 ساله و آلمانی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و به احتمال فراوان در فصل آینده نیز در بایرن مونیخ حضور خواهد داشت. (کریستین فالک)

اینتر علاقه مند است داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد اما این بازیکن علاقه ای به انتقال به باشگاه ایتالیایی ندارد. چلسی، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی سه باشگاه دیگری هستند که به جذب داوید آلابا علاقه مند هستند. رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه هایی هستند که آلابا مشتاق است فوتبالش را در آن ها ادامه دهد. (بیلد)

خبرهای زیادی در مورد جدایی تیاگو از بایرن مونیخ منتشر شده است ولی بعید است انتقال تیاگو به لیورپول اتفاق بیفتد. البته نمی توان این اتفاق را غیرممکن دانست. (جیمز پیرس)

امروز هفتم جولای، روزی است که طبق قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر، دیگر بند فسخ 111 میلیون یورویی وجود ندارد. حالا باشگاه بارسلونا برای ترانسفر این بازیکن باید بر سر مبلغ مورد نظر اینتر با این تیم مذاکره کند. (مارکا)

رالف رانگنیک، مدیر ورزشی سابق باشگاه لایپزیش به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه میلان منصوب شده است. (فابریتزیو رومانو)

پاتریک شیک مهاجم اهل چک آ اس رم، تابستان گذشته به صورت قرضی با حق خرید به لایپزیش پیوست اما سران لایپزیش گزینه دائمی کردن قراردادش را فعال نکردند. لایپزیش آماده است پیشنهاد جدیدی به سران رم بدهد که مطابق آن بتواند با قراردادی قرضی با حق خرید اجباری در پایان فصل، پاتریک شیک را به خدمت گیرد. (جانلوکا دی مارتزیو)

در صورتی که کالیدو کولیبالی پس از پایان فصل از ناپولی جدا شود، این باشگاه ایده به خدمت گرفتن جرمن پتزلا مدافع آرژانتینی فیورنتینا را در سر دارد. (جانلوکا دی مارتزیو)

اینتر در ژانویه به معاوضه روبرتو گالیاردینی، هافبک خود با فرانک کسیه، هافبک میلان علاقه مند بود اما میلان پیشنهاد نراتزوری را رد کرد. حالا کونته و باشگاه اینتر ممکن است دوباره برای جذب هافبک ساحل عاجی وارد عمل شوند. (جانلوکا دی مارتزیو)

آرسنال با نگرش متئو گوندوزی مشکل داشته و به همین دلیل در روزهای آینده قرار است با نمایندگان او جلسه ای برگزار شود. باشگاه انگلیسی به دنبال فروش گوندوزی است و شاید از نام او در معاوضه با بازیکنی از سایر باشگاه ها استفاده شود. (دیوید اورنشتاین)

فوتبال در اروپا

لیگ برتر انگلیس:
کریستال پالاس 2-3 چلسی
واتفورد 2-1 نوریچ
آرسنال 1-1 لسترسیتی

لالیگا:
والنسیا 2-1 وایادولید
سلتاویگو 1-1 اتلتیکو مادرید

سری آ:
لچه 2-1 لاتزیو
میلان 4-2 یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری