بارندگی حدود سه میلیارد ریال به شبکه برق دلگان خسارت زد


بارندگی حدود سه میلیارد ریال به شبکه برق دلگان خسارت زد

زاهدان- ایرنا- مدیر امور برق دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی چند روز اخیر 2 میلیارد و 950 میلیون ریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد شد.

سعید مهر آمیز روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اثر بارندگی چند روز اخیر هشت اصله تیر فشار ضعیف در روستای جبر آباد شکسته و آسیب دیده است.

وی ادامه داد: ۲.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط روستای کهور سوختالی تخریب‌ و یک دستگاه ترانس در روستای مهدی سالاری نیز معیوب شده است.

مدیر امور برق دلگان با بیان اینکه تمامی شبکه‌های تخریب شده اصلاح و در حال تعمیر است گفت: با توجه به شرایط حساس این ایام و لزوم تامین برق پایدار، در اسرع وقت نسبت به پایداری برق اقدام و شبکه‌های آسیب دیده ترمیم و در حال اصلاح است.

وی تصریح کرد: با تلاش بدون وقفه و شبانه روزی نیروهای شرکت توزیع برق و با توجه به نبود راه دسترسی مناسب، شبکه برق بسیاری از مناطق آسیب دیده پایدار شده است.

به گزارش ایرنا، به برکت انقلاب اسلامی، هم‌اینک بیش‌از پنج هزار و ۴۵۵ روستا سیستان و بلوچستان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

تعداد روستاهای برقدار شده سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید ۶۴۸ روستا بوده که رشد ۱۳.۴۸ درصدی در این دولت داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس